خواص قرار دادن پیاز کف پا قبل از خواب +عکس، ویدئو

© Flickr / Mike Mozartپیاز
پیاز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قرار دادن پیاز کف پا قبل از خواب روش درمان خانگی، برای جذب مواد مغذی و درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرماخوردگی است.

به گزارش اسپوتنیک، پیاز دارای ترکیبات متنوعی از سولفور می‌باشد که خواص ضدمیکروبی دارد. سولفور یک ماده مغذی بسیار مهم در رژیم غذایی می‌باشد و به تشکیل پروتئین‌ها کمک می‌کند. شما با قرار دادن ورقه‌های پیاز قبل از خواب در جوراب‌تان و روی کف پایتان، منبعی از سولفور را در اختیار بدن‌تان قرار می‌دهید تا هنگام استراحت آن را جذب نماید. سولفور برای داشتن موها و ناخن‌های سالم مهم است، همچنین برای تولید انسولین در بدن و عضله‌سازی نیز اهمیت دارد.

View this post on Instagram

A post shared by دکتر آکادمی | پزشکی و سلامتی (@dr.academy) on

برای انجام این کار هر نوع پیازی اعم از قرمز، سفید یا زرد را به قطر تقریبا یک سانتی‌متر برش بزنید و یک برش را در قسمت پنجه‌ی کف پا و برش دیگر را روی قوس کف پا قرار دهید؛ بهتر این کار شب هنگام انجام دهید و تا صبح پاهایتان را با جوراب بپوشانید.

View this post on Instagram

A post shared by Bright Side (@brightgram) on

کاربران بسیاری موافق روش‌های درمانی خانگی هستند و عنوان می‌کنند ضمن تجربه استفاده از پیاز برای درمان فشار خون بالا، سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مشکلات سیستم ایمنی بدن، التهاب، تهوع، کم اشتهایی و ضعف، پیاز دارای خواص درمانی بالایی است و در شروع سرماخوردگی و حتی برای میخچه و پینه‌های پاها بسیار موثر است. اما جمعی از کاربران این مسئله را قبول ندارد و معتقدند باید دلیل علمی محکمی برای این موضوع عنوان شود. گروه دیگری نیز بر این باورند با پیشرفت‌های علمی درمان‌های دارویی موثرتر و حتی ارزان‌‌تر هستند، از طرفی خوابیدن با جوراب نه تنها توصیه نمی‌شود بلکه مضر نیز می‌باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала