همخوانی زیبا یک رهگذر با نوازندگان خیابانی +ویدئو

© Sputnik / Sergey Malgavkoنوازنده خیابانی در حال نواختن ویلون
نوازنده خیابانی در حال نواختن ویلون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهگذری که با صدایی خوش گروه نوازندگان خیابانی را همراهی کرد و مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از همراهی و خوانندگی یک شهروند خوش صدا که در حال گذر از خیابان با یک گروه نوازنده‌های خیابانی روبرو می‌شود و با آنان همراه می‌شود در فضای مجازی منتشر می‌شود که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این شهروند که از مقابل یک بوتیک در خیابانی در تهران عبور می‌کند وقتی گروه نوازنده را می‌بیند شروع به آواز خواندن می‌کند و ترانه‌ای از خواننده موسیقی پاپ ایرانی با نام هنری ابی را میخواند. انتشار این ویدئو در صفحات اجتماعی با واکنش‌های کاربران و دوستداران موسیقی همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربران با عنوان اینکه صدای رهگذر بسیار عالی و دلنشین است و حتی بهتر از خواننده این ترانه را سروده است معتقدند با وجود غمی که ایران را فرا گرفته است دیدن چنین صحنه‌هایی ناب و با ارزش است. آنها بر این باورند شادی حق مردم ایران است و به این نیاز دارند آن هم در چنین شرایطی که مردم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند. این کاربران امیدوارند صدای شادی تمام ایران را پر کند و لبخند بر لبان ایرانیان نقش ببندد.

گروهی از کاربران نیز عنوان می‌کنند ای کاش این ویدئو طولانی‌تر بود تا از تماشای آن بیشتر لذت ببرند. این کاربران عنوان می‌کنند چهار پنجم خواننده دوست‌داشتنی ابی در ایران است و افراد زیادی به همین خوش‌صدایی و زیبایی ترانه‌های او را می‌خوانند. جمع دیگری از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند ممکن است این فرد را به جرم اجرای زنده در ملاءعام و ایجاد تجمع دستگیر کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала