پیرزن ۹۰ ساله‌ای که برای امرار معاش مسافرکشی می‌کند +ویدئو

CC0 / / Old woman
Old woman - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گفت‌و‌گوی قابل تامل و صحبت‌های تکان‌دهنده و تلخ پیرزن ۹۰ ساله مسافرکش با واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مصاحبه‌ی خبرگزاری رکنا با یک پیرزن ۹۰ ساله که به سختی روزمرگی می‌گذراند و برای امرار معاش در تهران مسافرکشی می‌کند در فضای مجازی منتشر می‌شود و واکنش کاربران بسیاری را به دنبال داشته است.
خانم راننده‌ای که متولد سال ۱۳۱۰ است و دارای ۶ فرزند است و در حدود ۲۰ سال همسر خود را از دست داده است. او از شرایط سخت زندگی خود و فرزندانش می‌گوید و عنوان می‌کند با وجود اینکه ۹۰ سال سن دارد برای تامین هزینه‌هایش ناچار به مسافرکشی است اما با گرانی بنزین از پس کرایه خانه و مخارج برنمی‌آید. او می‌گوید بسیارند جوانان که دردی مشابه دارند و هیچ مسئولی به این قبیل مسائل و درد مردم جامعه ایران توجه نمی‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا (@rokna.news) on

کاربران بسیاری با عنوان اینکه فقر و گرانی در ایران بیداد می‌کند، معتقدند با گرانی بنزین زندگی برای کسانی که با مسافرکشی امرار معاش می‌کرده‌اند دشوار شده است و با کاهش درآمد، این افراد با مشکلات زیادی روبرو شده‌اند.
تعداد زیادی از کاربران عنوان می‌کنند این وضعیتی است که بسیاری از مردم ایران درگیر آن هستند و این بی‌تدبیری مسئولین را می‌رساند که کشوری با این همه ثروت مردمی زیر خط فقر داشته باشد. برخی از کاربران نیز معتقدند بسیارند کسانی که توانایی مالی دارند و به مردم نیازمند یاری می‌رساند و ای کاش این مصاحبه زمینه کمک به این بانوی پیر را فراهم کند تا با حمایت مالی این افراد بخشی از مشکلات او برطرف شود.

جمعی از کاربران این بانوی سخت‌کوش را تحسین می‌کنند اما از شنیدن صحبت‌های تلخ او غمگین شده‌اند، این کاربران فرزندان او را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و امیدوارند شرایط اقتصادی برای ایرانیان بهتر از گذشته شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала