فعالیت مهاجم اکراینی تیم پدیده مشهد در عرصه مدلینگ +عکس

© Fotolia / KitjaМужчина со смартфоном в кармане брюк
Мужчина со смартфоном в кармане брюк - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهاجم ۲۹ ساله اوکراینی که به پدیده خودرو مشهد پیوسته در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و تصاویر جنجالی او در فضای مجازی حواشی زیادی به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، میروسلاو اسلاووف مهاجم اوکراینی در
۸ سپتامبر ۱۹۹۰ در کی‌یف اوکراین به دنیا آمده است و در پست مهاجم با قد ۱۹۷ سانتی‌متر و وزن ۸۷ کیلوگرم توپ می‌زند. وی علاوه بر فوتبال در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و انتشار تصاویر او پس از توافق حضورش در تیم پدیده مشهد حواشی زیادی به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

اين بازيكن پس از ورود به ایران ضمن مذاکره با دکتر فرهاد حمیداوی، قرارداد داخلی خود را در دفتر مجموعه شهر خودرو در تهران به امضاء رساند. او برای تست‌های نهایی پزشکی راهی ایفمارک می‌شود و پس از آن، راهی مشهد خواهد شد تا قراردادش را به صورت رسمی امضاء کند و در تمرینات تیم پدیده خودرو مشهد حاضر شود.

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند دیوید بکام، کریستیانو رونالدو نیز جزو کسانی بودند که هم فوتبال بازی می‌کرده‌اند و هم مدلینگ بودند و باید به بازی او توجه کرد و بازی او را نقد کرد. کاربرانی نیز ضمن بیان نظرات خود معتقدند میروسلاو اسلاووف کارنامه درخشانی ندارد و در واقع او مدلینگ است و توجه چندانی به فوتبال ندارد. جمعی از کاربران با جملاتی آمیخته با طنز نظرات خود را بیان می‌کنند و عنوان می‌کنند به زودی بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها شدت خواهد گرفت و شاهد افزایش بانوان هوادار شهر خودرو خواهیم بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала