گذرنامه آمریکایی خانم بازیگر ایرانی جنجال برانگیز شد +عکس، ویدئو

© Depositphotos.com / Welcomiaسخت شدن دریافت گرین کارت آمریکا
سخت شدن دریافت گرین کارت آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصویر گذرنامه آمریکایی بازیگر جوان سینمای ایران موجی از انتقادات و واکنش‌ها را در فضای مجازی به همراه داشت.

به گزارش اسپوتنیک، طی چند روز گذشته تصویری منتسب به پاسپورت آمریکایی باران کوثری به طور گسترده در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که واکنش‌ها و حواشی بسیاری را به دنبال داشته است. اگرچه تاکنون این موضوع از سوی خانم بازیگر تایید یا تکذیب نشده است اما جهانگیر کوثری پدر وی در این‌باره گفت: «این مسئله شخصی است و دخترم در صفحه خود واکنش نشان خواهد داد.»

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربران عنوان می‌کنند وقتی تعدادی از نمایندگان مجلس و وزیران و مدیران ارشد دولتی دو تابعیتی هستند باید این موضوع برای یک هنرپیشه عادی باشد. کاربرانی نیز عقیده دارند خانم باران کوثری یا هر شخص دیگری از بازیگران می‌تواند پاسپورت هر کشوری را داشته باشد و این موضوع به خودشان مربوط می‌باشد اما مسئله اینست که چرا مردم به این قبیل افراد اجازه می‌دهند با حرفهایشان ایران را ناامن کنند یا برای کاندید خاصی تبلیغ کند که مشکلاتی را به دنبال داشته باشد.

View this post on Instagram

A post shared by @amir70.fitnees on

گروهی از کاربران عنوان می‌کنند نیمی از مردم ایران تابعیت یک کشور دیگر را دارند و در واقع دو تابعیتی‌ها در ایران، توریست هستند. این کاربران عنوان می‌کنند طبق قوانین ایالات متحده آمریکا فردی که دارای گذرنامه و تابعیت این کشور است باید ضمن رد تابعیت گذشته خود در صورت لزوم برای دفاع از منافع آمریکا اسلحه به دست گیرد؛ و آیا باران کوثری که ادعای وطن‌پرستی می‌کند در مقابل ایران می‌ایستد؟!

View this post on Instagram

A post shared by Shaker (@shaker933) on

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала