واکنش کاربران به برگزاری یا تحریم کنسرت در شرایط کنونی ایران +عکس، ویدئو

© Photo / Twitter/JamesAt least 28 people have been injured, two seriously, after a huge screen collapsed at a rap concert in the city of Essen, west of Germany
At least 28 people have been injured, two seriously, after a huge screen collapsed at a rap concert in the city of Essen, west of Germany - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اقدام برخی خوانندگان به برگزاری کنسرت در شرایطی که ایرانیان در سوگواری به سر می‌برند مورد واکنش کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، برگزاری کنسرت برخی خوانندگان و انتشار اخبار آن در فضای مجازی با واکنش شدید کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است. کاربران بسیاری عنوان می‌کنند برگزاری کنسرت در شرایطی که مردم ایران روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند و هر روز با خبرهای بد مواجه می‌شوند، جای تامل دارد. این کاربران به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند چگونه می‌توان از همنوع خود غافل بود و اولویت خود را پول قرار داد. برخی کاربران عنوان می‌کنند باید به هموطنان عزادار خود احترام گذاشت و برای مدتی این کنسرت‌ها را تحریم کرد. اما گروهی از کاربران معتقدند این فرصتی است تا مردم از غم دور شوند و کمی شادی کنند، ضمن اینکه بسیاری نیز مدت‌هاست که منتظر حضور در کنسرت خواننده محبوب خود هستند.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

زانیار خسروی نیز در کنسرت خود در خصوص برگزاری و عدم برگزاری کنسرت‌ها در شرایط فعلی ایران چنین گفت که شغل دومی ندارد که بخواهد کار دیگری انجام دهد و اگر شغلی داشت تا اطلاع ثانوی کنسرت اجرا نمی‌کرد.

View this post on Instagram

A post shared by ریتم آهنگ | RITM AHANG (@ritmahang) on

کاربرانی نیز معتقدند نباید عجولانه قضاوت کرد چراکه ممکن است خوانندگانی کنسرت‌های خود را به نفع سیل‌زدگان و کمک به امور خیریه برگزار کنند. این کاربران علیرضا طلیسچی را که کنسرت ۲۶ دی‌ماه خود را که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به نفع سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان برگزار کرد، مثال می‌زنند و بر این باورند نباید مطلقا با برگزاری کنسرت در شرایط کنونی ایران مخالف بود.

View this post on Instagram

A post shared by musicema.com (@musicema) on

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала