مردی که از مرگ وحشت داشت، طی یکسال 50 کیلو وزن کم کرد

© Fotolia / Stuartمردی که از مرگ وحشت داشت، طی یکسال 50 کیلو وزن کم کرد
مردی که از مرگ وحشت داشت، طی یکسال 50 کیلو وزن کم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرد مالزیایی پس از اخطار پزشکان چنان دچار وحشت شد که با تغییر سبک زندگی خود توانست در یکسال 50 کیلو وزن کم کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسیا وان، امری رحیم، مرد 43 ساله ساکن پایتخت مالزی کوالالامپور، به دیابت مبتلا شد. پزشکان به این مرد هشدار دادند که اگر سبک زندگی خود را تغییر ندهد، خطر بزرگی سلامتی وی را تهدید خواهد کرد.

رحیم در اواخر سال 2017 به دلیل قند خون بسیار بالا در بیمارستان بستری شد. پس از این حادثه دچار ترس شد و تصمیم گرفت که سبک زندگی خود را تغییر دهد. وی گفت: "آنقدر که سرشار از انرژی و مصمم برای تغییر بودم، همان روزی که از بیمارستان مرخص شدم به مدت نیم ساعت پیاده روی کردم."

سیصد میلیون کودک در هوای آلوده نفس می کشند - اسپوتنیک ایران
دختری با پای برهنه موجب شگفتی دنیای ورزش شد +عکس

قبل از این رحیم سبک زندگی کم تحرکی داشت و غذاهای پر کالری زیادی می خورد، بنابراین فعالیت بدنی در ابتدا برای او آسان نبود. با این حال، پس از چند هفته، او به طور کامل غذاهای شکم پرکن و بی ارزش و نوشابه های گازدار را کنار گذاشت و شروع به ورزش در سالن بدنسازی کرد. پزشکان و دوستان رحیم پس از اینکه فهمیدند او در مدت هشت ماه حدود 40 کیلوگرم از وزنش کم شده است شگفت زده شدند. رحیم توانست سبک زندگی خود را تغییر دهد و به وزن مناسب برسد. اکنون او دیگر احساس می کند مانند همیشه سالم و سرشار از انرژی است. در اکتبر 2019، او مسافت 42 کیلومتری ماراتن بین المللی ملبورن را طی کرد و به موفقیتش بسیار افتخار می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала