باشگاه آ اس رم مرگ هوادار ایرانی را تسلیت گفت +عکس

© Sputnik / Arina Topolevaсамолет иран
самолет иран  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
باشگاه آ اس رم ایتالیا مرگ هوادار خود، ایمان آقابالی که در سانحه‌ی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی جان باخت را تسلیت گفت.

به گزارش اسپوتنیک، اکانت رسمی توییتر باشگاه آ اس رم مرگ ایمان آقابالی از هوادارانش و دیگر مسافران پرواز ۷۵۲ هواپیمای مسافربری اوکراین را که از مبدا تهران به مقصد کی‌یف بود و مورد هدف شلیک پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته بود و ساقط شد را تسلیت گفت و اضافه کرد که در غم خانواده و دوستان ایمان شریک است.

View this post on Instagram

A post shared by Mehdi sanei (@mehdisaneiphd) on

این باشگاه پیش از این نیز در واکنش به درگذشت سحر خدایاری معروف به دختر آبی در یک پیام توییتری این حادثه را تسلیت گفت و به احترام او که هوادار تیم استقلال بود، لوگوی رسمی خود را به رنگ آبی درآورد.

کاربران بسیاری ضمن اظهار تاسف از این حادثه ناگوار عنوان می‌کنند فوتبال موجب نزدیکی جهانیان فارغ از هر رنگ و نژاد است و بسیار باعث افتخار و خوشحالی‌ست که باشگاهی به این بزرگی برای هوادارانش در سرتاسر جهان ارزش و احترام قائل است. کاربرانی نیز عقیده دارند تسلیت باشگاه آ اس رم با تاخیر چندان ارزشی ندارد و این باشگاه قصد داشته به نفع خود از این موضوع سود جوید. جمعی از کاربران سانسور و اتفاقات اخیر صدا و سیما از جمله جنجال صحبت‌های زینب ابوطالبی در ویژه برنامه انتقام سخت را یادآور می‌شوند و عنوان می‌کنند ای کاش صدا و سیما نیز با خانواده‌های جان‌باختگان و مردم ایران همدردی صادقانه‌ای می‌داشت.

View this post on Instagram

A post shared by haghdoust (@cinemagallery_1968) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала