بازتاب و واکنش کاربران پیرامون صحبت‌های جنجالی خانم مجری همچنان ادامه دارد +عکس، ویدئو

© Fotolia / Andrey Burmakinتلویزیون ابزاری برای جنگ رسانه ای
تلویزیون ابزاری برای جنگ رسانه ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنان زینب ابوطالبی مجری شبکه افق در ویژه برنامه انتقام سخت مورد انتقاد شدید کاربران قرار گرفت و حتی پس از عذرخواهی این مجری نیز ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز گذشته بخشی از صحبت‌های جنجالی مجری شبکه‌ی افق در ویژه برنامه انتقام سخت به طور گسترده در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش‌های بسیاری تندی را از سوی افکار عمومی و کاربران در فضای مجازی به دنبال داشته است. زینب ابوطالبی در این گفتگو نظرات و اعتقادات شخصی ‌خود را بیان می‌کند و معتقد است کسانی که با او هم‌نظر نیستند و به رفاه و زندگی آرام خود فکر می‌کنند بهتر است از ایران بروند.

View this post on Instagram

A post shared by سعید کریمی (@saeedkarimom) on

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند این اتفاق نمونه‌ی دیگری از برنامه‌های صدا و سیما می‌باشد که به دنبال عصبانی کردن مردم است. کاربرانی که با صحبت‌های جنجالی زینب ابوطالبی مخالف بودند نظراتشان را به تندی در صفحه‌ی اینستاگرام او منتقل کردند که شدت این انتقادات موجب شد او کامنت‌ها را ببندد.

View this post on Instagram

A post shared by مجله اووف عجب عکسی (@oof_ajab_axi) on

بهروز شجاعی روزنامه‌نگار نیز در توییتی در این‌باره نوشته است: «از خانم ابوطالبی که اینقدر دنبال زندگی سلحشورانه هستند و می‌فرمایند هر که در این حلقه نیست ایران را ترک کند، یک سوال دارم، قیمت لندکروز امروز چند است و داشتن خودروی لندکروز هم آیا جزو شرایط زندگی سلحشورانه است؟» او معتقد است خانم مجری با داشتن یک خودروی میلیاردی حق نداشته به دور سایر مردم که احیانا با او هم نظر نیستند حصار کشی کرده و از دوری از رفاه صحبت کند.

View this post on Instagram

A post shared by ©️TWITTER IRANI Official©️ (@twitterirani) on

سوسن حسنی‌دخت خبرنگار واحد مرکزی خبری نیز در واکنش به اظهارات ابوطالبی نوشت: «معلوم نيست اين همه نفرت‌پراكنی در اين موقعيت حساس، چه توجيهی دارد. چه كسانی از دوقطبی كردن جامعه سود می‌برند!؟ ايران متعلق به همه ايرانيان است.»

View this post on Instagram

A post shared by سوسن حسنی دخت (@soosanhosnidokht) on

بسیاری از کاربران ضمن انتشار قطعه‌ای از شعر ریشه در خاک با صدای فریدون مشیری در صفحات اجتماعی، ایران را متعلق به همه‌ی ایرانیان می‌دانند و معتقدند کسی حق ندارد با چنین لحنی با آنها سخن بگوید و آنان را از سرزمینشان بیرون کند. این کاربران عنوان می‌کنند با ایستادگی ایرانی زیباتر و شاد خواهند ساخت.

کاربران با بیان نظرات مختلف عقیده دارند صدا و سیما به جای دعوت مردم به آرامش آنها را عصبانی و ناامید می‌کند و این اتفاق بارها رخ داده است؛ اما این اتفاق خطای انسانی نیست و باید جلوی آن را گرفت. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند بسیار تمایل دارند از ایران بروند اما نگران هستند هواپیمای آنها را با کروز اشتباه بگیرند و مورد اصابت قرار دهند.

View this post on Instagram

A post shared by کرمان طنز🐓 (@kermantanz) on

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала