بیرون افتادن بیمار نگون‌بخت تهرانی از آمبولانس +ویدئو، عکس

اشتراک
بیمار بدشانسی که از آمبولانس خصوصی به کف خیابان افتاد، سوژه شبکه های اجتماعی شده است!

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا در شبکه‌های اجتماعی کلیپی دست به دست می شود که بیرون افتادن یک بیمار از آمبولانس خصوصی را در اتوبان حکیم به تصویر می کشد.

View this post on Instagram

A post shared by از همه جا خبر (@news111113) on

گفته شده است که سر مصلی درِ یک آمبولانس خصوصی باز شده است و بیمار نگون‌بختی از آن به بیرون افتاده است. متصدیان این آمبولانس متوجه این اتفاق نشدند و آمبولانس همچنان در اتوبان حرکت می کرد که با اشاره مردم ایستاد و بیمار را از کف خیابان جمع کردند.
این کلیپ با تعجب و شگفتی بسیاری از کاربران روبرو شده است. برای بسیاری از کاربران این سئوال مطرح است که چگونه قفل در یک آمبولانس به راحتی باز شده است.

View this post on Instagram

A post shared by از همه جا خبر (@news111113) on

نکته بعدی که برای کاربران شبکه های اجتماعی جای شگفتی بیشتری داشت، عدم اطلاع متصدیان آمبولانس از وضع بیمار بود. به گفته این دسته از کاربران، معمولا یک دکتر اورژانس و یا بهیار بالا سر فرد مریض می نشیند تا احوالات او را چک کرده و در صورت لزوم تا رسیدن به بیمارستان، اقدامات درمانی لازم را اعمال کند. اما این آمبولانس به ظاهر خصوصی گویا توجه خاصی به بیمار خود نداشته است. عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که اگر این شخص به دلیل بیماری خود نمیرد، قطعا از این ضربه به راحتی جان سالم بدر نمی برد!
گروهی از کاربران معتقدند که نمی دانند باید به این دسته از کلیپ‌ها خندید و یا بر آن گریه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала