کیمیای ایران کجاست +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Kirill KudryavtsevИранская таэквондистка Кимия Али-заде с бронзовой медалью на Олимпиаде-2016 в Рио-де-Жанейро
Иранская таэквондистка Кимия Али-заде с бронзовой медалью на Олимпиаде-2016 в Рио-де-Жанейро  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کیمیا علیزاده، مدال آورنده در مسابقات المپیک به هلند مهاجرت کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، این روزها خبر مهاجرت ورزشکاران ایرانی به کشورهای دیگر را به کرات می شنویم.
کیمیا علیزاده دارنده مدال برنز المپیک ریو و نقره و برنز جهان، به هلند مهاجرت کرده است و گفته شده است که او دیگر نمی خواهد در زیر پرچم ایران به مبارزه خود ادامه دهد.

View this post on Instagram

A post shared by Honarmandan | هنرمندان (@honarmandan) on

کیمیا که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان ایران غایب بود و کادر فنی تیم ملی دلیل این موضوع را آسیب دیدگی این ورزشکار عنوان کردند و حتی این صحبت از سوی سرمربی تیم ملی مطرح شد که علیزاده به شرط رسیدن به شرایط ایده آل می‌تواند راهی اردوی تیم ملی شود و برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند. اما خبر مهاجرت او بسیاری از کاربران را شوک زده کرد.

View this post on Instagram

A post shared by حوادث حقیقی ایران و جهان (@havades_news) on

اینکه این بانوی تکواندوکار قصد دارد در زیر پرچم چه کشوری در مسابقات توکیو مبارزه کند هنوز مشخص نیست اما چیزی که مشخص است این است که او قصد دارد تمرینات خود را در اروپا پیگیری نماید.

View this post on Instagram

A post shared by ρєяsρσℓɪs❤∞❤ (@mahsa_6red) on

کاربران بسیاری از این خبر حیرت کرده و شوک زده شدند. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که رفتن یک فرد موفق از کشور ایران تبدیل به یک خبر ثابت شده است و چندان عجیب نیست. اما در مقابل عده ای ای دیگر از کاربران عنوان کردند که بسیاری از افراد موفق که موفقیت خود را مدیون کشور ایران هستند، پس از درخشش از ایران خارج می شوند و ثمره و افتخار تلاش خود را در کشور دیگری برداشت می کنند که صحیح نیست.

View this post on Instagram

A post shared by گروه مهاجرتی اکسین ویزا (@oxin_visa) on

بعضی از کاربران نیز برای او آرزوی موفقیت کردند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала