سوپر مدلی که معیارهای زیبایی را تغییر داد +عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovichمدل روس در حال سلفی.
مدل روس در حال سلفی. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدل کانادایی که از کودکی به بیماری ویتیلیگو مبتلا بود با خودباوری به یک سوپر مدل تبدیل شد.

به گزارش اسپوتنیک، شانتل براون یانگوینی با نام مستعار وینی هارلو نیک مدل کانادایی است که از بیماری پوستی‌اش به عنوان یک فرصت استفاده کرد و به یکی از پنج سوپر مدل کانادا تبدیل شد. او که به دلیل ابتلا به بیماری ویتیلیگو در سن چهار سالگی، پوستش دو رنگ شد، کودکی سختی را پشت سر گذاشت. همکلاسی‌های او درکی از این بیماری نداشتند و او را به نام‌های مستعار آزار دهنده‌ای مثل گاو یا گورخر صدا می‌زدند. اما اکنون او یکی از خاص‌ترین چهره‌های دنیای مد است و به یکی از سوپر مدل‌های معروف که با برندهای زیادی همکاری می‌کند، تبدیل شده است.

View this post on Instagram

A post shared by شهرمون استایل( مد/فشن/استایل ) (@shahremunstyle) on

او در گفتگویی می‌گوید: «بیماری من باعث شد تا خودم را بدون توجه به نظر دیگران، آن‌گونه که هستم دوست بدارم و در مقابل تمام مشکلات و نظرهای مخالف بایستم. البته اگر بخواهم صادق باشم هیچوقت فکر نمی‌کردم که به دنیای مدلینگ راه پیدا کنم اما می‌خواستم یک خبرنگار بشوم و البته بعد از مصاحبه با یک عکاس وی مرا تشویق به این کار کرد.»

View this post on Instagram

A post shared by کلینیک روان شناسی بینش نوین (@binesh_novin) on

کاربران بسیاری صمیمانه او تحسین و تشویق می‌کنند و معتقدند زیبایی بسیار متفاوتی در او نهفته که مخاطب را جذب می‌کند. آنها نیز بر این باورند که گوشه‌گیری و فرار از مشکلات و حرف مردم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و بهتر است از مشکلات فرصت ساخت تا موفق شد. جمعی از کاربران اعتماد به نفس و خودباوری را از ارکان اصلی موفقیت می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by @gallery_honarhaye_dasti_vitray on

برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند بسیارند افرادی که با از دست دادن زیبایی خود از زندگی کردن و لذت بردن از زندگی دست می‌کشند اما باید با پذیرش و کمک روحی به این افراد آنها را اجتماعی کرد تا به خودباوری برسند و همچون سایرین از فرصت‌های پیش رو نهایت استفاده را ببرند.

View this post on Instagram

A post shared by Zohreh Hooshmand|زهره هوشمند (@network.smart) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала