حضور جوکر کوچک در کنسرت گلزار جنجال برانگیز شد +ویدئو

© Photo / Warner Bros. (2019)وحشت تماشاگران هنگام نمایش فیلم "جوکر"
وحشت تماشاگران هنگام نمایش فیلم جوکر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کچلیک چهره مشهور در اینستاگرام با یک دقیقه حضور در کنسرت محمدرضا گلزار جنجال دیگری آفرید!

به گزارش اسپوتنیک، انتشار تصاویر و ویدئوهایی از امیرعباس کودک ۹ ساله معروف به کچلیک در اینستاگرام با گریم جوکر در کنسرت گلزار در صفحات اجتماعی با واکنش‌های بسیاری از کاربران همراه شده است. کاربران این اقدام را استفاده ابزاری از کودکان می‌دانند و معتقدند محمدرضا گلزار برای بیشتر دیده شدن و حاشیه ساز شدن کنسرتش پسربچه‌ی ۹ ساله را در قالب یک شخصیت منفی، ضداجتماعی و خطرناک روی سن اجرا می‌آورد و کمتر از یک دقیقه او را به خارج از صحنه هدایت می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by امیرعباس رجبیان کچلیک (@jokereiran) on

این کاربران بر این عقیده‌اند که امیرعباس کچلیک نماینده قشر فقیر جامعه است که توسط مرفهین بی‌درد جامعه بازتولید، گریم و قبل از اجرای کنسرت وارد صحنه اجرا شده است تا حاضرین برای یک دقیقه به او بخندند اما فردا که او بزرگتر می‌شود و از دایره توجهات جامعه خارج شود قطعا دچار افسردگی خواهد شد‌؛ از طرفی کچلیک یک نمونه از جوکرهای آینده است و ما شاهد آن هستیم که اینستاگرام چگونه بر روی نسل جوان و حتی کودکان تاثیر می‌گذارد، بنابراین لازم است این موضوع به صورت جدی بررسی شود.

View this post on Instagram

A post shared by شبکه تی وی پلاس (@tvpluss) on

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند تا زمانی که مردم برای کنسرت امثال گلزار که چیزی برای ارائه ندارند، پول دهند آنها نیز مجبورند دست به چنین رفتارهایی و حتی سوءاستفاده از کودکان بزنند. اما برخی از کاربران، گلزار را بی‌تقصیر و پدر و مادر و افرادی که برای این کودک خردسال برنامه‌ریزی می‌کنند و تلاش می‌کنند تا او فراموش نشود، مقصر می‌دانند و معتقدند محمدرضا گلزار نیازی به چنین رفتارهایی ندارد و یقینا تحت فشار قرار گرفته است و برای زمان بسیار کوتاهی امیرعباس را بر روی صحنه اجرایش آورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала