شعار کاملا متفاوت شهروند آمریکایی برای عدم جنگ با ایران +عکس

© REUTERS / Eduardo Munozشعار کاملا متفاوت شهروند آمریکایی برای عدم جنگ با ایران +عکس
شعار کاملا متفاوت شهروند آمریکایی برای عدم جنگ با ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شعار‌نوشته متفاوت برای مخالفت با جنگ با ایران در پی حوادث اخیر در میان کاربران در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که بازتاب‌های زیادی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، حضور دو جوان در جمع تظاهرکنندگان در اعتراض به مخالفت با جنگ با ایران با پلاکاردی متفاوت، سوژه کاربران در فضای مجازی شده است. این پلاکارد با متن "Make delicious ghormeh sabzi not war" کشور آمریکا و ایران را به صلح دعوت می‌کند و از مردم آنها می‌خواهد که به جای جنگ، غذای خوشمزه و ملی ایرانی قرمه سبزی درست کنند.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

کاربران با نظرات مختلف اظهار نظر می‌کنند. آنها این پیشنهاد را بسیار خوب می‌دانند اما عنوان می‌کنند این موضوع در صورتی امکان‌پذیر است که ترامپ دست از دخالت، ترور و جنگ برداشته باشد اما حقیقت رفتار ترامپ چیزی دیگری را نشان می‌دهد و آن این است که کله‌ی ترامپ بوی قرمه سبزی می‌دهد. جمعی از کاربران عنوان می‌کنند ایرانیان از انتقام سپهبد قاسم سلیمانی دست نخواهند کشید‌ و آمریکایی‌ها باید این موضوع را جدی بگیرند.
گروهی از کاربران نیز از این شعارنوشته عصبانی هستند و عنوان می‌کنند این شعار حالت تمسخرآمیز دارد و به ایرانیان توهین شده است و یا اینکه می‌توان گفت آنها متوجه رفتار ترامپ نشده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала