مقایسه سابقه ایران و آمریکا در حمله به کشورهای دیگر در یک نگاه +عکس

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRI مقایسه سابقه ایران و آمریکا در حمله به کشورهای دیگر در یک نگاه +عکس
مقایسه سابقه ایران و آمریکا در حمله به کشورهای دیگر در یک نگاه +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایران و آمریکا هر کدام به چه کشورهایی حمله کرده اند!

به گزارش اسپوتنیک، تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که سابقه دو کشور ایران و آمریکا را در حمله به کشورهای دیگر مقایسه کرده است. در این مقایسه، در زیر نام ایران هیچ کشوری مشاهده نمی شود اما در زیر کشور آمریکا، لیستی از کشورهای مورد حمله قابل مشاهده است.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

در تصویر منتشر شده، نام ایران به کرات در سال های مختلف تکرار شده است. همچنین علاوه بر نام ایران، نام کشورهایی مانند چین، کره، سوریه، ترکیه، لیبی، شیلی و .... نیز به چشم می خورد.
بسیاری از کاربران معتقدند که سابقه آمریکا در حمله به کشورهای دیگر و دخالت در امور داخلی آنها بر هیچ کس پوشیده نیست. این دسته از کاربران عنوان کردند که دخالت های بی جای آمریکا در خاورمیانه و جنگ افروزی در آن نیز برای همه روشن است و نیاز به توضیح ندارد بلکه با مراجعه به تاریخ می توان به وضوح آن را مشاهده کرد.
در مقابل عده ای دیگر از کاربران معتقدند که ایران در همه این سال ها به جنگ با مردم خود پرداخته است و به آنان حمله کرده است.
این دسته از کاربران معتقدند که ایران به طور مستقیم به کشوری حمله نکرده است اما با سیاست های خود سبب شروع جنگ در بعضی کشورهای همسایه شده است.
بعضی از کاربران نیز عنوان کرده اند که در سال 2005 هیچ حمله ای از سمت آمریکا به ایران نشده است اما در تصویر درج شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала