استایل جدید و تحریک آمیز دختران ایرانی +عکس

© AP Photo / Mindaugas KulbisМодели на показе литовского дизайнера Juozas Statkevicius в Вильнюсе
Модели на показе литовского дизайнера Juozas Statkevicius в Вильнюсе - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری از جدیدترین استایل در میان دختران ایرانی با واکنش کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تنوع‌طلبی، مدگرایی و گرایش جوانان ایرانی به برخی مدهای عجیب غریب از جمله پوششی با جوراب شلواری و شلوارک که تصاویر آن در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است‌.

کاربران ایرانی با انتشار چندین تصویر از پوشش نامتعارف دختران که شلوارک و شلوار کوتاه پوشیده‌اند واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند برخی از جوانان برای متمایز بودن کورکورانه از هر ایده و سبکی الگوبرداری می‌کنند و آن را استایلی خاص و جوان پسند می‌انگارند در حالی‌که بر خلاف عقیده آنها این پوشش به گونه‌ای نیست که بتوان با آن در مکان‌های عمومی ظاهر شد و از طرفی برخی نوجوانان به پیروی از آنها این سبک پوشش را تقلید می‌کنند. این کاربران ضمن اظهار تاسف از مد شدن استایل‌های عجیب معتقدند این موضوع باید بررسی شود و جوانان عاقلانه نوع پوشش خود را انتخاب کنند.
یکی از این تصاویر مربوط به هنرپیشه‌ی جوان ریحانه پارسا است که کاربران پوشش او را با کاراکتری که در سریال پدر ایفا کرده است مقایسه کرده‌اند و بسیار از او انتقاد کرده‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by هنرمندان محبوب ایران (@honarmandan4) on

تعدادی از کاربران این شلوار و شلوارک‌های چهارخانه را به لباس‌های راحتی در خانه تشبیه کرده‌اند و آن را بسیار مضحک می‌دانند و این پوشش را برای حاضر شدن در مکان‌های عمومی نامناسب می‌دانند. برخی نیز این سوال را طرح می‌کنند که آیا در ایران آزادی نیست وقتی دختران اینگونه لباس می‌پوشند؟! و آیا این پوشش نتیجه‌ی چهارشنبه‌های سفید نیست؟!

View this post on Instagram

A post shared by مجله سبک زندگی🌅 (@ye.madar) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала