تلاوت آیات قرآن با صوت زیبای خواننده زن آمریکایی +ویدئو، عکس

© Fotolia / Meen_naتهیه قرآن با صفحات ابریشمی در آذربایجان
تهیه قرآن با صفحات ابریشمی در آذربایجان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنیفر گروت خواننده مسلمان آمریکایی با تلاوت آیاتی از قرآن مورد توجه مسلمانان کشورهای جهان قرار گرفته است.

ه گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از جنیفر گروت، خواننده مشهور آمریکایی که در سال ۱۳۹۲ به دین اسلام مشرف شده بود، در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که آیات ۲۸۵ و ۲۸۶ سوره بقره را با صوت زیبایی و به سبک شیخ محمد صدیق منشاوی، قاری معروف مصری تلاوت می‌کند. این ویدئو مورد توجه عموم قرار گرفته و بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند هنگام شنیدن این تلاوت متفاوت و زیبا احساس آرامش داشتند و بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند. آنها از اینکه با قرآن انس ندارند اظهار تاسف می‌کنند و معتقدند با وجود اینکه مسلمان هستند توانایی قرائت قرآن را به این زیبایی ندارند. گروهی از کاربران داستان مسلمان شدن این خواننده آمریکایی را روایت می‌کنند و عنوان می‌کنند او به شعرها و ترانه‌های عربی علاقه نشان می‌داده و به تدریج به زبان آهنگین قرآن علاقمند شده است. این کاربران این اتفاق را موهبت الهی می‌دانند و امیدوارند جنیفر گروت قرآن را با این صوت زیبا و آهنگین قرائت کند و در اختیار علاقمندان قرار دهد.

View this post on Instagram

A post shared by Music Hut (@music__hut) on

تعدادی از کاربران نیز عقیده دارند او در حال لب‌خوانی است و در ویدئو مشخص است که برای کنترل نفس هیچ تلاشی نمی‌کند و در واقع یک مرد این آیات را قرائت کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by خاکستری (@gray.clip) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала