جزئیات ازدواج پسر ایرانی با دختر ملکه آفریقایی +ویدئو

© AP Photo / Andy WongМодель представляет творение дизайнера Pierpaolo Piccioli из коллекции Valentino Haute Couture во время показа мод Летнем дворце Аман в Пекине, Китай
Модель представляет творение дизайнера Pierpaolo Piccioli из коллекции Valentino Haute Couture во время показа мод Летнем дворце Аман в Пекине, Китай - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گفتگو با دختر ملکه آفریقایی و همسر ایرانی او مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، با انتشار تصاویری از ازدواج جوان ایرانی با بانویی از کشور مالی که مادرش ملکه یکی از قبایل بزرگ آفریقایی است در خبرگزاری‌ها ایرانی، این موضوع مورد توجه کاربران بسیاری در فضای مجازی قرار گرفت. تی وی پلاس در گفتگویی ویژه با این زوج جوان ماجرای ازدواج آنها را برای کاربران علاقمند منتشر کرد.

View this post on Instagram

A post shared by نیوز 365 (@news365.days) on

فرشاد خوانساری در پاسخ اینکه داماد ملکه بودن چه حسی دارد پاسخ می‌دهد برای او این موضوع چندان با اهمیت نیست بلکه متفاوت بودنش برای او جذاب است و به این خاطر است که هر شخصی در نقطه‌ای از این دنیا متولد می‌شود. او می‌گوید مادر همسرش ملکه نیست بلکه در منطقه‌ای که زندگی می‌کنند به عنوان بزرگ قبیله شناخته می‌شود و قبایل آفریقایی همچون ایرانیان به بزرگترها احترام ویژه‌ای می‌گذارند. او در ادامه می‌گوید زندگی در ایران برای همسرش بسیار جذاب است و همه میهمانان جشن ازدواجشان برای سفر دوم به ایران برنامه‌ریزی کردند و حتی نگاه‌های مردم برای همسرم عجیب نیست و فتی‌جان آن را کنجکاوی آنان می‌داند.

View this post on Instagram

A post shared by شبکه تی وی پلاس (@tvpluss) on

کاربرانی ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج جوان، باهم بودن آنها و حضورشان در کنار یکدیگر را بسیار زیبا عنوان می‌کنند. برخی دیگر از کاربران معتقدند این زوج نیز همچون سایر ایرانیانی که با خارجی ازدواج کرده‌اند هستند و تفاوت خاصی با سایرین ندارند و این ویدئو را یک شوآف با هدف جستجوی کار برای آقا داماد می‌دانند.
جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند شاید مادر همسر ایشان ثروتمند نباشد اما همسر او با وجود اینکه در لندن زندگی میکرده، بسیار ثروتمند است و غالبا پسران ایرانی برای دریافت تابعیت کشور مد نظرشان با دختران خارجی ازدواج می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала