سخنرانی ممتاز خانم نماینده با لکنت زبان +ویدئو

© Photo / PixabayAfrican-American woman
African-American woman - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صحبت کردن یکی از نمایندگان مجلس پارلمانی پرتغال با وجود داشتن لکنت زبان مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از سخنرانی یک نماینده خانم در مجلس پرتغال که به سختی و با لکنت صحبت می‌کند توسط کاربران در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود. خانم نماینده‌ای که در جلسه‌ای کاملا رسمی به سختی و با لکنت سخنرانی می‌کند و حاضرین با حوصله و دقت تمام به سخنان او گوش می‌دهند بسیار مورد تحسین کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. این کاربران در واکنش به این ویدئو احترام و توجه سایر نمایندگان به او را دلیلی برای اعتماد به نفس خانم نماینده می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

گروهی از کاربران معتقدند سخنرانی این نماینده در مجلس بسیار زیبا و انسانی است و با تماشای این ویدئو به تفاوت‌های فرهنگی غبطه می‌خوردند و این مورد را نمونه‌ی کوچکی از کم‌رنگ بودن تبعیض جنسیتی و حقوق برابر زنان و مردان در اروپا می‌دانند. آنها عنوان می‌کنند با توجه به اینکه قدرت بیان یکی از موارد مهم در سخنرانی‌ها به شمار می‌آید اما گاهی اوقات با مواجه شدن با موارد این چنینی می‌توان گفت حرف زدن ملاک نیست و تخصص و عملکرد مهم است.

View this post on Instagram

A post shared by paiez (@paiez.ez) on

گروه دیگری از کاربران معتقدند سخنرانی با لکنت زبان برای یکی دوبار مشکلی ندارد اما بهتر است این خانم نماینده با روش دیگری صحبت‌های خود را انتقال دهد. جمعی از کاربران نیز لکنت خانم نماینده را مسئله‌ای قابل توجه می‌دانند و او را فردی بیمار خطاب می‌کنند که شرایط مناسبی برای نمایندگی ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала