کافه زباله در هند افتتاح شد

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر کافه زباله در هند افتتاح شد
کافه زباله در هند افتتاح شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کافه ای در هند افتتاح شده است که در آن به ازای زباله های پلاستیکی، غذا داده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، در هند، "کافه زباله" افتتاح شد که در آن به ازای یک کیلوگرم زباله پلاستیکی، ناهار داده می شود که بسته به انتخاب می تواند: سوپ داغ، قرص نان و برنج باشد این پروژه به طور کامل توسط شهردار محلی تأمین اعتبار می شود.

رستوران "کافه زباله" با این شعار که "هرچه زباله بیشتر شود، طعم آن بهتر می شود" در ماه اکتبر توسط شهرداری شهر آمبیکاپور افتتاح شد. در این مراسم که وزیر بهداشت ایالت چاتیسگار حضور داشت، یک کیسه زباله پلاستیکی شامل عینک، بطری و چیزهای دیگر با خود به همراه آورد و گفت که این کافه برای همه شهروندان باز است.

این کافه به گفته مسئولان از یک سو باعث افزایش سطح آگاهی شهروندان راجع به لزوم جمع آوری و دفع زباله های پلاستیکی می شود و از سوی دیگر راهی برای تهیه غذا برای افراد بی خانمان و فقیر می باشد. طی چند روز این کافه محبوبیت زیادی را در بین اهالی شهر به دست آورد. مقامات برای این کافه در ایستگاه اصلی اتوبوس شهر و در تقاطع دو جاده شلوغ مکانی اختصاص دادند. به گفته شهردار هر روز ده ها نفر با ضایعات پلاستیکی به کافه می آیند. شهردار گفت: یکبار یک خانواده کامل با کیسه های بزرگ پلاستیکی به وزن هفت کیلوگرم به اینجا آمدند. مردم غذاهای ما را دوست دارند چون مغذی و خوشمزه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала