بانوی بازیگر ایرانی برنده جشنواره فیلم سیاسی کاراسون فرانسه +عکس، ویدئو

© AP Photo / Jonathan ShortPenélope Cruz, actriz española
Penélope Cruz, actriz española - اسپوتنیک ایران
اشتراک
الناز شاکر‌دوست از بازیگران فیلم های جهانی پیشی گرفت!

به گزارش اسپوتنیک، الناز شاکردوست با بازی در نقش فائزه در فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار، پس از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم‌های سیاسی کاراسون فرانسه را دریافت کرده است.

گفته شده است که الناز شاکردوست در شرایطی این جایزه را دریافت کرده که بازیگران سرشناسی همچون پنه لوپه کروز، کایرا نایتلی و ساندرین بونر برای بازی در فیلم‌های شبکه کوبایی و اسرار مخفی کاندیدای دریافت جایزه بودند، اما در نهایت الناز شاکردوست از همه آنان پیشی گرفت و این جایزه را نیز ازآن خود کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Elnaz Shakerdoost🎬 (@elnazshakerdoost) on

پنه لوپه کروز، بازیگر سرشناس سینمای جهان و رقیب الناز شاکردوست، تاکنون یک بار عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سال ۲۰۰۸ برای بازی در فیلم ویکی کریستینا بارسلون از آکادمی اسکار دریافت کرده و در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ نیز برای بازی در فیلم‌های بازگشت و نُه نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول ومکمل زن شده است.کایرا نایتلی رقیب دیگر او نیز نامزدی دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی در فیلم غرور و تعصب و نامزدی دریافت اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای بازی در فیلم بازی تقلید را در کارنامه کاری خود دارد.

View this post on Instagram

A post shared by محسن چاوشی/mohsen CHavoshi fan (@mohsenchavoshifc) on

بسیاری از کاربران معتقدند که الناز شاکر دوست با عوض کردن مسیر خود از سینمای گیشه ای، با فیلم های خفگی و شبی که ماه کامل شد وارد عرصه جدیدی از بازیگری شده است. به نظر این دسته از کاربران، او استعداد دارد تا در فیلم های پرمحتوا نقش های متفاوتی را ایفا کند و در این فیلم نیز معرکه بوده است. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که چهره او نیز از دو بازیگر ریگر، زیباتر و دلنشین تر است و حق او بود که این جایزه را دریافت کند.
عده ای از کاربران معتقدند که این اتفاقی است که کمتر کسی فکرش را می‌کرد. به گفته این دسته از کاربران، نظر آنان در مورد الناز شاکر دوست با ایفای نقش فائزه عوض شده است و بازی او را پسندیدند.
اما در مقابل عده ای ای دیگر از کاربران معتقدند که اگر بانوان جوان دیگری این نقش را بازی می کردند، تاثیرگذارتر بود و او از پس نقش خود زیاد موفق بیرون نیامد.
بسیاری از کاربران این موفقیت را به الناز شاکردوست تبریک گفته و برای او موفقیت های بیشتری را آرزومندند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала