سکوت عجیب برخی از مردم در قبال گرانفروشی +ویدئو، عکس

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر US dollar notes and an American visa
US dollar notes and an American visa - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گزارش تهیه شده از سکوت و رضایت برخی از مشتریان در مقابل گرانفروشی با واکنش کاربران بسیاری در صفحات اجتماعی همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از مشتریان یک فروشگاه که گزارش آن از طریق دوربین مخفی تهیه شده بود در فضای محازی منتشر می‌شود که حاکی از موافقت بیشتر مشتریان با افزایش قیمت محصولات و خرید از این فروشگاه می‌باشد. با وجود اینکه برخی از مشتریان نسبت به افزایش قیمت ناگهانی واکنش نشان دادند و از خرید خود منصرف شدند اما غالب کاربران نسبت به مشتریانی که به راحتی با این مسئله کنار آمدند و خرید کرده بودند به شدت واکنش نشان دادند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران عنوان می‌کنند در مملکتی که یک شب قیمت بنزین سه برابر قیمت جهانی می‌شود انتظار دیگری از مردم نمی‌توان داشت، آنها با این گرانی کنار آمده‌اند. و وقتی با این گرانی کنار آمده‌ایم بدان معناست که در موارد مشابه نیز با گرانی‌ها و هر افزایش قیمتی موافقت داریم. بسیاری از مردم با وجود گرانی صف می‌کشند و به فروشگاه‌ها هجوم می‌برند در حالی‌که باید با دست کشیدن از خرید منجر به ارزانی شوند، و در واقع از ماست که برماست.

View this post on Instagram

A post shared by mohsen ranjbar (@ranjbar_mohssen) on

گروهی از کاربران نیز عنوان می‌کنند ممکن است کسانی که با گرانی مشکلی ندارند درآمد خود را از راه‌های مشابه به دست می‌آورد و اگر غیر از این باشد باید نسبت به گرانی‌ها واکنش نشان دهند و سکوت نکنند.

View this post on Instagram

#نمیخریم #نمیخرم #گرانی #گران_نمیخرم

A post shared by AMINoO Design (@aminoodesign) on

برخی از کاربران عنوان می‌کنند چگونه می‌توان اعتراض کرد زمانی که بزرگترین گرانفروش جامعه خود دولت است. دولت شرکت‌های تولید کننده و سایر ارگان‌های خدماتی، به هر شکل که مایل باشند قیمت می‌زنند و هیچ حق اعتراضی برام مردم قائل نمی‌شوند، به این ترتیب از کسبه کوچه و بازار انتظاری نمی‌توان داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала