مجری حذف شده ایرانی دست از تلاش نمی کشد +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAعادل فردوسی پور
عادل فردوسی پور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویژه برنامه اینترنتی ال کلاسیکو با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور بر روی شبکه اینترنت منتشر شده است!

به گزارش اسپوتنیک، پس از حذف عادل فردوسی پور از برنامه پرطرفدار ۹۰، این گزارشگر فعال دست از کار نکشیده و ویژه برنامه اینترنتی "ال کلاسیکو" را بر روی اینترنت منتشر کرده است. تهیه‌کنندگی این ویژه برنامه را عادل فردوسی‌پور برعهده دارد و کافه‌بازار، فیلیمو و نماوا از سرمایه‌گذاران این برنامه هستند.

View this post on Instagram

A post shared by امیر مهدی ژوله (@amir_mahdi_jule) on

این ویژه برنامه، با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور هواداران دو تیم فوتبال در استودیو، در آستانه ال‌کلاسیکوی حساس چهارشنبه شب برای پخش در پلتفرم‌های اینترنتی آماده شده است.

View this post on Instagram

A post shared by عکاس رسانه و هنرمندان (@roohallah_baleshabadi) on

این برنامه که تیزر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، با حضور علی دایی، وریا غفوی و امیرمهدی ژوله به عنوان میهمان و با اجرای پژمان جمشیدی به بررسی آخرین اتفاقات بارسلونا و رئال مادرید پیش از بازی بزرگ می‌پردازد.

View this post on Instagram

A post shared by مجله خبری گندم (@gandom_journal) on

گفته شده است که ژابی آلونسو بازیکن تیم ملی اسپانیا هم به عنوان کارشناس برنامه «کلاسیکو» با برقراری ارتباط اینترنتی از طریق اسکایپ، به ارائه تحلیل‌هایی از رقابت دو تیم و حال و هوای فعلی دو شهر بارسلون و مادرید می پردازد.

View this post on Instagram

A post shared by فیلیمو | پر از فیلم و سریال (@filimocom) on

این کار در ژانر تاک شو وهاردتاک می‌باشد.
بسیاری از کاربران عنوان کردند که با این که این برنامه را ندیدند اما بعلت اینکه کاری از عادل فردوسی پور است، آن را پروژه موفقی می دانند.

گفته شده است که نخستین قسمت این ویژه برنامه بصورت رایگان در اینترنت منتشر شده است.
بسیاری از کاربران که اتفاقا فوتبالی هم نیستند عنوان کردند که این برنامه را تماشا کردند و از ایده نو موجود در برنامه و استندآپ کمدی امیرمهدی ژوله استقبال کردند.
بسیاری از کاربران نیز عادل فردوسی پور را تحسین کرده و معتقدند که با وجود بی مهری که تلویزیون نسبت به او کرده است اما دست از کار نکشید و شروع به آه و ناله نکرد بلکه پروژه دیگری را شروع کرد که خود درس بزرگی برای همه است که می توان در هر شرایطی مفید واقع شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала