ویژگی های خاص بانوان باکلاس +عکس

© AP Photo / Achmad Ibrahimدختر محجبه ای که روی دیوار مرگ موتورسواری می کند
دختر محجبه ای که روی دیوار مرگ موتورسواری می کند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بانوان امروزی چه ویژگی هایی دارند؟

به گزارش اسپوتنیک، رعایت یکسری نکات ساده می تواند شما را از بانویی کم حوصله و افسرده به یک بانوی پرطراوت امروزی سوق دهد.
برای مثال ورزش کردن و رفتن به کلاس های ورزشی می تواند روحیه شما را بازیابی کند. بنابراین توصیه شده است که هرگز ورزش را از خود دور نکنید و اگر زمان یا شرایط رفتن به کلاس های ورزشی را ندارید، خود در خانه تمرین کنید.

View this post on Instagram

A post shared by چهار راه زندگی (@4rahe.zendegi) on

 

از پوشیدن لباس های کهنه و رنگ و رو رفته بپرهیزید. هیچ چیز مانند لباس های رنگ و رو رفته نمی تواند به شما چهره کم طراوت و افسرده را بدهد.
هر روز صبح موهای خود را شانه کنید و طرحی نو به آنها دهید. مثلا یک روز آنها را ببافید و یا یک روز دیگر فرق خود را کج کنید و مدل دیگری به موهای خود بدهید. استفاده از یک گل سر و رژ لب نیز می تواند رنگ و لعاب تازه ای به صورت شما هدیه دهد.
از گوشواره و گردنبند هایی که در ته کمدتان مانده است استفاده کنید. هر روز یک مدل از آنها را استفاده کنید و از زیبایی خود لذت ببرید.
روزانه ۵ دقیقه به خود زمان بدهید. چای خود را همراه با یک موسیقی آرامش بخش میل کنید و به برنامه های آینده خود و نحوه اجرایی شدن آنها فکر کنید.
بسیاری از کاربران معتقدند که رسیدن به خود می تواند تاثیر زیادی بر روی روحیه بانوان داشته باشد. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که همه بانوان همه جوره با کلاس هستند.
عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که کتاب خواندن و تحقق رویاهای شخصی نیز از ویژگی های افراد امروزی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала