انتقاد کاربران از لباس بدن‌نمای روحانی معروف اینستاگرامی +عکس، ویدئو

© Fotolia / Vantherraنینجا
نینجا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسین صفری روحانی رزمی‌کار به دلیل استفاده از لباس چسبان و بدن‌نما مورد انتقاد برخی از کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، حجت‌الاسلام حسین صفری استاد تکواندو، ورزش های رزمی و پیشگام در برنامه‌های طنز، با آموزش ورزش در خانه از افراد معروف در فضای مجازی شده است. ایشان که با ارائه آموزش‌های ورزشی در خانه از طریق اینستاگرام دنبال‌کننده‌های خاص خود را دارند به دلیل استفاده از لباس‌های چسبان و بدن‌نما مورد انتقاد برخی از کاربران قرار گرفتند و بحث‌هایی در این‌باره در صفحات اجتماعی به راه افتاده است.

View this post on Instagram

A post shared by حسین صفری (@h.safaritv) on

این کاربر می‌نویسد: «به نظرتان لباستان کمی بدن‌نما نیست که حرام هم باشد. واقعا متاسف هستم برای شما که یک معمم هستید. البته فهمیده‌ایم این کارها برای چیست. از لباس قرمز پوشیدن و مثل دخترها غلتیدن در برگ‌های پاییزی و ... امیدوارم در شهرت موفق باشید. به امید اصلاح آنفالو.» و این روحانی پاسخ کاربری را که به او انتقاد کرد را در کامنتی داد و پستی که در تصویر آن، لباس او مورد انتقاد گرفته بود را نیز از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد.

View this post on Instagram

A post shared by حسین صفری (@h.safaritv) on

برخی از کاربران که با این کاربر هم نظر هستند عنوان می‌کنند لباس روحانیت حرمت دارد و اگر قرار است یک روحانی ورزش کند و یا به فرمایش خود حجت‌الاسلام حسین صفری لباس ورزشی بپوشد که ممکن باشد ایجاد شبهه کند بهتر است در فضای مجازی آن را نشر ندهد. گروه دیگری از کاربران مخالف چنین نظری هستند و عقیده دارند افرادی از روی عادت به همه چیز خرده می‌گیرند و این کاملا اشتباه است، لباس ورزشی چنین فرمی دارد و ایرادی در این کار وجود ندارد، ضمن اینکه این روحانی با چنین روحیه‌ای می‌تواند الگویی برای بسیاری از نوجوانان و جوانان باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала