قطع همکاری تعدادی از بازیگران با تلویزیون +عکس، ویدئو

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر خطرغیرمنتظره تماشای بیش از حد تلویزیون
خطرغیرمنتظره تماشای بیش از حد تلویزیون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازیگرانی همچون پریز پرستویی، شیلا خداداد، نیوشا ضیغمی و اکنون پولاد کیمیایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود قطع همکاری‌شان با تلویزیون ملی ایران را اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک، تعدادی از بازیگران ایران در اعتراض به حمله برخی از مجریان صدا و سیما به سینماگران اقدام به تحریم تلویزیون کردند. پس از اعلام پرویز پرستویی و شیلا خداداد از اینکه پس از این با تلویزیون همکاری نخواهند کرد، نیوشا ضیغمی و پولاد کیمیایی هم با انتشار پست‌های اینستاگرامی، به این تحریم پیوستند.

شیلا خداداد در پستی اینستاگرامی نوشت: «واژگان جدیدی که این روزها در تلویزیون ملی ایران درباره بازیگران گفته می‌شود را شنیده‌اید؟ واژه هنربند خائن، یه لیبریتی، نیم لیبریتی و غیره... عجیب نیست که رسانه ملی یک کشور راجع به هنرمند همون کشور همچین رفتاری رو می‌کنه؟ پس چرا از همین هنرمندان برای جذب مخاطب استفاده می‌کنید، آیا همگی باید مانند عروسک دست‌ساز فقط فکر و عمل شما را اطاعت کنند و اگر کمی همسو با شما نباشند اینچنین مورد بی‌احترامی قرار بگیرند! من به شخصه به‌خاطر بی‌احترامی‌های اخیر صدا و سیمای کشور در هیچ سریالی که از تلویزیون پخش شود بازی نخواهم کرد.»

View this post on Instagram

A post shared by دید بزن ●👀 حواشی هنرمندان (@didbezan) on

نیوشا ضیغمی نیز در همین ارتباط در پستی نوشت: «سال هشتاد و دو شروع کار حرفه‌ای من با سریال فاخر «در چشم باد» اتفاق افتاد... آن روزها تلویزیون ملی حرمت داشت جای هرکسی نبود، از کارگردان و بازیگر و مجری و تهیه‌کننده تا مدیران همه به فکر فرهنگ‌سازی و تولید محتواهایی بودند که آینده فرهنگی مردم سرزمین‌مان را رقم خواهد زد. امروز این رساله ملی تبدیل به رسانه شخصی شده !!!
رسانه‌ای که هیچ چیز سر جایش نیست ...
نه از اسم کارگردان‌های بزرگی همچون جوزانی و فتحی و لطیفی و برومند و طهماسب و.... خبری هست و نه مجریانی همچون فردوسی‌پور و حسنی و رشیدپور... و نه مدیرانی که حتی شبیه آن سالها باشند. امروز آنتن تلویزیون تعلق به کسانی دارد که نه تنها فرهنگ نمی‌سازند بلکه بی‌فرهنگی و بی ادبی را رواج می‌دهند از آقای ... برنامه هفت بگیر تا ... مجریان بی ادبی که با توهین و تحقیر کسانی‌که سالها برای هنر زحمت کشیده‌اند می‌خواهند خودنمایی کنند و بزرگ شوند. این رویه یعنی ترویج پرخاشگری و فحاشی به جای گفتگو و نقد. این یعنی به زوال بردن نسلی که ادبیات سخن گفتن را از شما می‌آموزد. برایتان باید تاسف خورد، همین و بس. و امروز به عنوان کسی که همیشه سرم را بالا گرفتم و با افتخار عنوان کردم که شروع کارم با صدا و سیما بوده، مانند همکارانم به این شکل رفتار رسانه شما اعتراض دارم و نه تنها در تلویزیون شما کار نخواهم کرد بلکه به فرزندم هم اجازه تماشای برنامه شما را نخواهم داد.»

View this post on Instagram

A post shared by اخبار هنرمندان فوتبالیست (@honar_club1) on

پولاد کیمیایی هم در صفحه شخصی خود این چنین نوشت: «ترویج چند‌همسری، سریال‌های آبکی که لمپنیزم را ترویج می‌کنه اخبار یک طرفه توهین به هنرمند ( نه سلبریتی ) گروکشی پخش مسابقات فوتبال، بی‌کار کردن و فراری دادن استعدادهای کشور، بیرون کردن کارشناسان فوتبال، پول کلان گرفتن و مافیای تبلیغات کی تیزر داشته باشه کی نه ... من هم مثل خانوم شیلا خداداد، آقای پرستویی... تلویزیون ملی کشورم رو تحریم می‌کنم و دیگه با تلویزیون همکاری نمی‌کنم.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران بسیاری با هنرمندان همسو شده‌اند و به آنها حق می‌دهند و عنوان می‌کنند نمی‌توان از بی‌احترامی‌های تلویزیون چشم پوشی کرد اما گروه دیگری از کاربران تلویزیون را عامل موفقیت و رشد این بازیگران می‌دانند و تحریم تلویزیون را بهانه‌ای می‌دانند که مدت‌ها منتظر آن بودند. این کاربران غالب بازیگران را از جامعه مرفه می‌دانند که دو تابعیتی هستند و تنها شعار مردمی بودن سر می‌دهند و معتقدند تلویزیون حتی به حضور این بازیگران احتیاج ندارد و همان بهتر که در تلویزیون نباشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала