گردشگران خارجی سردرگم در ایران +عکس

© AP Photo / Abdolvahed Mirzazadeh/ISNAگردشگران خارجی سردرگم در ایران +عکس
گردشگران خارجی سردرگم در ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بدشانسی گردشگران خارجی در ایران با قطع شدن اینترنت بین المللی.

به گزارش اسپوتنیک، با گذشت نزدیک به یک هفته از قطع شدن دسترسی به سایت های خارجی و اینترنت بین المللی در ایران، به غیر از ایرانیان مقیم خارج که نمی توانند با بستگان خود در ایران ارتباط اینترنتی برقرار کنند، گردشگران خارجی هستند که نمی توانند با بستگان خود در کشورشان تماس برقرار کنند. گردشگران خارجی در ایران اغلب ارتباط های خود را از طریق پیام رسان های بین المللی نظیر واتس اپ ،تلگرام و وایبر برقرار می کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Rouydad24 (@rouydad24.ir)

در دنیای امروزی که دیگر هر چیزی را از خرید بلیط و رزرو هتل گرفته تا تماس های بین المللی به کمک اینترنت صورت میگیرند، تصور نبود آن به سختی امکان پذیر است. در این رابطه رییس جامعه تورگردانان ایران به خبرنگاران ایسنا گفته است که به شورای عالی امنیت ملی نامه‌ای نوشته است، چراکه ارتباط با توریست‌ها و آژانس‌های خارجی کاملا قطع شده است و خبر نداریم چه تصمیمی برای سفر گردشگران به ایران گرفته‌اند.

 

 به نظر می رسد بسیاری از گردشگران خارجی نیز با خواندن اخبار مربوط به وضعیت اینترنت و ناآرامی های اخیر ایران، از سفر به این کشور منصرف شوند. این موضوع می تواند صدمات مخربی به وجه ایران برای گردشگران مشتاق به بازدید از این کشور بزند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала