ویکتور، گربه چاق روسی را کل جهان می شناسد

© Sputnik / Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر گربه چاق
گربه چاق - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهرت گربه روسی، ویکتور که مانع از پروازش به ولادی وستوک شدند به سرعت جهانی و همه گیر شد.

به گزارش اسپوتنیک، ماجرای بسیار جالب و گول زننده گربه ای به نام ویکتور به سرعت شهرتش از مرزهای روسیه عبور کرده و فراگیر شده است، ماجرا از اینجا شروع می شود که ویکتور به همراه صاحبش میخائیل گالین اوایلل ماه نوامبر از ریگا به مسکو آمدند تا با پرواز دیگری به ولادی وستوک با پرواز دیگری برود.

در مسکو مردی از سوار شدن به هواپیما منع شد - اسپوتنیک ایران
کلاهبرداری گربه چاق در فرودگاه روسیه

ماجرای ویکتور و صاحب باهوشش، میخائیل گالین، که سرانجام به خاور دور رفتند کاملاً قانونی نیست، اما به صورت کاملا بیزنس کلاس توسط مطبوعات انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ایالات متحده و سایر کشورها تا استرالیا به تفصیل بیان شده است. اکنون بدون شک، ویکتور به مشهورترین گربه نه تنها در روسیه، بلکه در سراسر جهان مبدل شده است.

صنعتگران و تجار با دقت خود را آماده می کنند و این داستان را در موقعیت های مختلف زندگی به کار می گیرند. به عنوان مثال، انتشار بنرهای تبلیغاتی خانگی به نمایندگی از شرکتهای هواپیمایی مشهور. نمایش این گربه چاق در بنرهای سطح شهر در تبلیغات شرکت های هواپیمایی دیده می شود؛ همان لوفت هانزا به رادیو اسپوتنیک گفت که هیچ ارتباطی با این داستان ندارد و قوانین آن برای حمل حیوانات به طور کلی با قوانین آئروفلو مطابقت دارد. با این حال، متوقف کردن موج تخیل خلاق غیرممکن بود.

از این گذشته، صاحب ویکتور قبلاً این موضوع را روشن کرده است که از گربه خود جدا نخواهد شد. حتی برای چند ساعت و حتی بیشتر از این، به گفته میخائیل این معقولانه نبود که ما جداگانه پرواز کنیم وقتی که به ما پیشنهاد شده که سهامدار شرکت آئروفلوت شویم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала