بانوی ایرانی بهترین بازیکن سال فوتسال سوئد شد +عکس، ویدئو

© AP Photo / Vahid Salemiبانوی ایرانی بهترین بازیکن سال فوتسال سوئد شد +عکس، ویدئو
بانوی ایرانی بهترین بازیکن سال فوتسال سوئد شد +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نازنین واثق‌پناه عنوان بهترین بازیکن فوتسال سوئد را از آن خود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نازنین واثق‌پناه بازیکن ۳۲ ساله باشگاه فالکائو استکهلم در مراسم بهترین‌های سال سوئد، توپ نقره‌ای جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال را دریافت کرد و از او به عنوان بازیکن کلیدی در یکی از بهترین تیم‌های ملی اروپا تقدیر شد. او در ۲ سالگی به همراه خانواده‌اش از ایران مهاجرت کرد. ابتدا فوتبالیست بود اما از سال ۲۰۱۸ به تیم ملی فوتسال زنان سوئد دعوت شد و در ۱۸ مسابقه ۱۸ گل زد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от mohamad esmaily (@clipestan222)

بسیاری از کاربران با تشویق و تحسین این بانوی ایرانی، او را افتخار همه‌ی ایرانیان می‌دانند و عنوان می‌کنند در حالیکه در بین ایرانیان نژادپرستی به وفور به چشم می‌خورد، در میان غربی‌ها این موضوع بسیار کمتر دیده می‌شود و یا اصلا وجود ندارد. در محیطی که قدر افراد با استعداد دانسته می‌شود و فضای پیشرفت وجود دارد، موفقیت اتفاق می‌افتد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Toranj App (@toranjapp)

گروه دیگری از کاربران عنوان می‌کنند مثل این است که تنها در ایران نمی‌توانیم بهترین شویم. در حالیکه اگر در ایران امکانات و شرایط پیشرفت برای مردم فراهم باشد شاهد موفقیت‌‌های آنان خواهیم بود. بر خلاف کاربرانی که این موفقیت را موفقیت یک ایرانی می‌دانند، عده‌ای از کاربران بر این باورند این بانو دو تابعیتی است و او انتخاب خود را کرده است و به دلیل اینکه در سوئد زندگی می‌کند و تابعیت این کشور را دارد نباید او را ایرانی خطاب کرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала