برداشتن ناف از شگفتی‌های دیگر جراحی زیبایی +عکس

© Fotolia / Petar Neychevعمل جراحی
عمل جراحی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جراحی زیبایی و شکم بدون ناف سوژه تازه کاربران در فضای مجازی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی تصویری از شکم بدون ناف در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که واکنش‌های بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است. این تصویر، شکم بیماری است که همراه او در پاسخ پزشکی که علت نداشتن ناف بیمار را جستجو می‌کند، می‌گوید بیمار جراحی زیبایی شکم انجام داده است و دیگر برای او ناف نگذاشتند.

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers) on

گروهی از کاربران عنوان می‌کنند شکم بدون ناف ظاهر زیبایی ندارد و وجود ناف را به نوعی زیبایی می‌دانند. گروهی دیگر عقیده دارند این موضوع دلیل علمی دارد که باید در این‌باره از پزشک این بیمار سوال کرد.
جمعی از کاربران با این توضیح که معمولا کسانی که وزن اضافی بالایی دارند و پس از کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل با پوست اضافی شکم به مشکل بر‌می‌خورند، در این شرایط عمل زیبایی ابدومینوپلاستی انجام می‌دهند؛ عنوان می‌کنند احتمالا این بیمار نیز در چنین شرایطی بوده است و پزشک ناف او را برداشته است. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند حتی در این مواقع پزشک یا ناف او را دوباره می‌دوزد و یا ناف مصنوعی برای بیمار در نظر می‌گیرد تا شکم ظاهر خود را حفظ کند. کاربران دیگر که از این تصویر، برداشتن ناف را برای زیبایی استنباط می‌کنند، از آن با نام جاهلیت مدرن یاد می‌کنند و بر این باورند ممکن است به زودی بسیاری برای برداشتن ناف خود به عنوان جراحی زیبایی شکم اقدام کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала