گاندو ۲ با محوریت آمد نیوز ساخته می‌شود +عکس

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر اعزام یگان جدید پلیس نظامی روسیه به سوریه + ویدئو
اعزام یگان جدید پلیس نظامی روسیه به سوریه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهدی آذر پندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از ساخت گاندو ۲ با محوریت آمد نیوز و زم خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبرهایی مبنی بر ساخت فصل جدید سریال تلویزیونی «گاندو» با محوریت و موضوع «آمد نیوز» و «زم» منتشر می‌شود و واکنش‌ های متفاوتی را از سوی کاربران به دنبال داشت. مجموعه تلویزیونی «گاندو» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. سریالی اجتماعی، اکشن و جنایی که به سفارش نهادهای امنیتی ایران تولید شد و مخاطبان بسیاری را جذب کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news) on

مجتبی امینی تهیه کننده این سریال گفت: «قطعا تولید گاندو ۲ علمی است و ان‌شاءالله مردم سال دیگر منتظر باشند.»
کاربران بسیاری این خبر را خوشحال‌کننده عنوان می‌کنند و ضمن اینکه منتظر بازپخش «گاندو» هستند، بی‌صبرانه در انتظارند که هر چه زودتر شاهد فصل جدید این سریال جذاب باشند. این کاربران امیدوارند به راحتی این سریال ساخته شود، جلوه‌های ویژه در آن به کار برده شود و هیچ بخشی از آن سانسور نشود.

View this post on Instagram

A post shared by سريال گاندو (@gando.sereial) on

جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند با شنیدن خبر دستگیری روح‌الله زم، ایده ساخت فصل جدید «گاندو» به ذهن‌شان خطور کرده است. آنها عقیده دارند ساخت این فیلم برای روشن شدن افکار عمومی و آشکار شدن موضوعاتی می‌باشد، بنابراین ضروریست حقایق در قالب فیلم بیان شود.

 

گروهی از کاربران نیز با اطمینان عنوان می‌کنند این سریال مخاطب چندانی نخواهد داشت و چرا باید به تماشای فیلمی نشست که زندگی دزدان و اختلاسگران را به تصویر می‌کشد که چگونه با کج‌روی‌هایشان همچنان با آسودگی زندگی می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала