رد صلاحیت دونده با حجاب آمریکایی + عکس

© Photo / Dolce&Gabannaرد صلاحیت دونده با حجاب آمریکایی + عکس
رد صلاحیت دونده با حجاب آمریکایی + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک دونده 16 ساله آمریکایی پس از پایان مسابقات دو مدرسه به علت داشتن حجاب رد صلاحیت شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت championat.com، الکساندریا ابوکرم، دونده 16 ساله پس از پایان مسابقات در یک مدرسه در اوهایو به علت داشتن حجاب رد صلاحیت شد.

این دختر در سال 2016 شروع به پوشیدن بانداژ مخصوص روی سر خود کرد و از آن زمان تاکنون در سه رشته ورزش شرکت نموده است. وی در خصوص این اتفاق گفت: بدترین کابوس من به واقعیت تبدیل شده است. تا آنجا که می توانم به خاطر بیاورم، همیشه بدون هیچ مشکلی در مسابقات مدرسه شرکت می کردم.

جالب اینجاست که قبل از شروع مسابقه دو 5 کیلومتر، به الکساندریا گفته شده بود که شلوارک خود را تغییر دهد، زیرا با رنگ شلوارک بقیه اعضای تیم مطابقت ندارند. این ورزشکار 16 ساله نیز این درخواست را پذیرفت.

ابوکرم گفت: بلافاصله بعد از اینکه هم تیمی‌هایم را بررسی کردند، من نگران شدم که داوران به دلیل شلوارک سیاه و حجاب برای من مشکل درست کنند. اما آنها به من چیزی نگفتند و من احساس راحتی کردم.

بعد از پایان مسابقه، ابوکرم احساس کرد که مشکلی وجود دارد. او مربی خود را دید که در مورد چیزی با داوران صحبت می‌کند. پس از آن بود که الکساندریا نام خود را در پروتکل نهایی نیافت.

وی ادامه می‌دهد: من مطمئن بودم که این فقط یک اشتباه است. من بلافاصله به طرف هم تیمی‌هایم رفتم و آنها به من گفتند که به دلیل حجاب رد صلاحیت شده‌ام. قلبم متوقف شد. من فقط آنها را ترک کردم و هم تیمی‌هایم حتی زحمت نکشید که در این شرایط دشوار از من حمایت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала