گریم زنانه صدا‌پیشه جنجالی +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Nicolas Asfouriفاش شدن جنسیت نامزد زن جوان بعد از یک سال
فاش شدن جنسیت نامزد زن جوان بعد از یک سال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهرداد مزرعه با گریم زنانه در نقش یک زن در فیلم کروکودیل جلوی دوربین رفت و هنرنمایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، صدا‌پیشه معروف، مهرداد مزرعه که ایرانیان او را با معروف‌ترین کارهایش، صدای زنانه در سخنگوی عابر بانک و نقش گلشن در سریال حریم سلطان می‌شناسند، به تازگی در صفحه اینستاگرام خود خبر از بازی در نقش یک زن به نام نیوشا در فیلم سینمایی کروکودیل را با گریم زنانه داد که بازتاب زیادی در میان کاربران در فضای مجازی داشته است.

او در اینستاگرام خود نوشت: «پیش از اینها در فیلم‌ها و سریال‌ها به جای بازیگران زن هنرپیشه، صدا پیشگی می‌کردم. اما اینبار بازی کردم. در نقش نیوشا در فیلم کروکودیل. شما را به تماشای این فیلم دعوت می‌کنم.»
کاربران درباره هنر و فعالیت مهرداد مزرعه نظرات متفاوتی دارند. گروهی از این کاربران او را تحسین می‌کنند که از صدای زیبایش این موهبت الهی، به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by بهترین‌های سینما و تلویزیون (@cinema_khabar) on

عده‌ای از کاربران عقیده دارند مهرداد مزرعه نقش خود را به زیبایی تمام در فیلم کروکودیل اجرا کرده است. آنها عنوان می‌کنند او جدا از صدای زیبایش، استایل بسیار خوبی نیز دارد و گریم جذابی برای او در نظر گرفته شده است.
تعدادی از کاربران نیز با بیان جملات طنزآمیز عنوان می‌کنند عاشق او شده‌اند و مهرداد مزرعه در نقش زن با توجه به صدای زیبایش هواداران بیشتری خواهد داشت و معتقدند او می‌تواند در سینما پیشرفت خوبی داشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала