هندوانه‌های لوکس و فانتزی در قالب‌های متنوع +ویدئو

© Photo / YouTube/INSIDER Dogs Eating Watermelon Is The Latest Internet Trend
  Dogs Eating Watermelon Is The Latest Internet Trend - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هندوانه‌هایی به شکل قلب و سایر قالب‌های متنوع و سرگرم کننده توسط یک شرکت چینی برای عرضه در بازار، پرورش و تولید می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، یک شرکت خلاق چینی با نام "فروت مولد" با قرار دادن میوه‌های درختان مختلف در درون قالب‌های خاص، ظاهر دیگری به میوه‌ها بخشیده است. آنها زمانی که میوه در حال رشد است آن را درون این قالب‌های میوه‌ای که به شکل هندوانه قلبی، مربع و جمجمه، خیار قلبی و ستاره‌ای، سیب مربعی و قلبی شکل با نوشته Love، گلابی کوچک بودا، صورت دونالد ترامپ و قالب‌های فرانکنشتاین برای کدو تنبل‌ها قرار می‌دهند و طی رشد، میوه شکل قالب را به خود می‌گیرد. این قالب‌های میوه‌ای از پلی‌کربنات با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و از پیچ و مهره در اطراف مرز قالب برای تامین شکل میوه داخل آن استفاده می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by Khabaronline.ir (@khabaronline) on

این قالب‌ها در برخی سایت به فروش می‌رسد و هر قالب را می‌توان در انواع میوه و سبزیجات مختلف برای به دست آوردن شکل مورد نظر قرار داد.
غالب کاربران این ایده خلاقانه را نوعی از هنر می‌دانند و عقیده دارند در موارد بسیاری کاربردی خواهد بود. آنها مواردی همچون استفاده برای میوه‌های تزیینی در جشن‌ها و تمایل بیشتر کودکان به خوردن میوه و سبزیجات در قالب این اشکال را نام می‌برند.

View this post on Instagram

A post shared by baranj (@baranj.shop) on

جمعی از کاربران نیز به باغداران پیشنهاد می‌دهند محصولات خود را بوسیله این قالب‌ها و یا قالب‌هایی به سلیقه خود پرورش دهند که ویژگی خاصی به میوه‌ها و محصولات کشاورزی می‌بخشند. گروهی از کاربران با مخالفت با این ایده، بر این باورند که نباید در طبیعت دست برد و باعث شد مسیر رشد میوه‌ها از حالت طبیعی خارج شود، آنها این اشکال را نمی‌پسندند و این ایده را با موارد کاربردی بسیار کم، غیرضروری می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала