دسته گلی از ناگت برای عروس +عکس

© Fotolia / Yakimenkoantonمهریه عروس ایلامی ، کاشتن ۱۳۷۲ نهال درخت
مهریه عروس ایلامی ، کاشتن ۱۳۷۲ نهال درخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک عروس آمریکایی به دلیل علاقه همسرش به ناگت و برای سوپرایز کردن او، دسته‌گلی از ناگت برای خود تدارک دید تا در جشن ازدواج‌شان در دست بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، جینا اسپنتر عروس آمریکایی که دسته گلی از ناگت در جشن ازدواجش در دست داشت مورد توجه رسانه‌ها در فضای مجازی قرار گرفت. او اعلام کرد که همسرش از دوران کودکی عاشق ناگت بوده و به همین دلیل تصمیم گرفته برای سوپرایز کردن او از ناگت مرغ استفاده کند. این ایده زمانی به ذهن او رسید که آنها چند روز پیش از جشن ازدواج‌شان در رستورانی حضور داشتند و همسر جینا، ناگت سفارش داد و گفت که از دوران کودکی به ناگت علاقه خاصی داشته است و جینا از همان لحظه به فکر افتاد که دسته گلی با ناگت داشته باشد. او به سرعت با مسئول برگزاری مراسم ازدواج خود تماس گرفت و گفت مایل است تغییراتی در دسته گل خود ایجاد کند.

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

علاوه بر اینکه این دسته گل ناگتی بسیار مورد توجه مهمان‌ها قرار گرفت، آنها از ناگت‌های این دسته گل عجیب نیز خوردند. کاربران در واکنش به این خبر عنوان می‌کنند این عجیب‌ترین دسته‌گل عروس سال ۲۰۱۹ است که می‌بینند، اما ایده جالبی است.
تعدادی از کاربران با توجه به علاقه خود، پیشنهاد و سفارش دسته‌گلی از سیب‌زمینی، فلافل و برخی همان ناگت را می‌دهند. جمعی متعجب‌اند از اینکه پیش از اتمام جشن، ناگت‌ها توسط همسر این خانم خورده نشده‌ و برای مهمان‌ها ناگت باقی مانده است. اما گروهی از کاربران به هیچ عنوان این ایده را جالب نمی‌دانند و دسته‌گل‌های جدید شکلات و میوه را پیشنهاد می‌دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала