مربی ماساژ برای گوشت‌های لاکچری در تهران +عکس

© Sputnik / Evgeny Biyatovکاهش قیمت گوشت گوسفندی در ایران و دلیل آن
کاهش قیمت گوشت گوسفندی در ایران و دلیل آن  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عرضه و فروش گوشت‌های لاکچری و ماساژ دیده به قیمت کیلویی یک میلیون تومان و با نام گوشت ویل در فروشگاه‌های لاکچری، خبری با بازتاب گسترده در فضای مجازی‌ست که واکنش‌های بسیاری از کاربران را نیز به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، پرورش دام با شرایط خاص در برخی واحدهای دامداری و عرضه گوشت‌های لاکچری و ماساژ دیده در شمال شهر تهران به قیمت هر کیلو یک میلیون تومان و با نام گوشت ویل مورد واکنش کاربران بسیاری در فضای مجازی قرار گرفته است. گوشت ویل گوشتی است که گوساله آن، تنها منبع تغذیه‌اش شیر است و با گرفتن ماساژ عضلانی، گوشتی با بافت لطیف و ساختاری مناسب در اختیار عرضه‌کنندگان قرار می‌دهد.

سعید سلطانی مدیر عامل اتحادیه دامداران کشور در گفت و گویی خبری پرورش دام لاکچری در کشور ایران را تکذیب کرد و اظهار داشت: «اگر چه برخی فروشندگان شمال شهر به بهانه فریب قشری خاص اقدام به عرضه گوشت لاکچری با نرخ بالا در بازار می‌کنند، اما به سبب نبود شرایط خاص پرورش، تفاوتی میان گوشت و دام به اصطلاح لاکچری با سایر دام‌ها وجود ندارد.»

کاربران بسیاری نسبت به گوشت‌های لاکچری، زندگی لاکچری و ایجاد فاصله‌ی طبقاتی با چنین عناوین و مواردی واکنش نشان می‌دهند و وجود گوشت‌های لاکچری در بازار را ناباورانه می‌دانند. آنها این سوال را مطرح می‌کنند که آیا مجوز پرورش دام‌های لاکچری با چنین شرایط خاص، در کشور ایران صادر شده است که گوشت‌های لاکچری با قیمت‌های گزاف عرضه می‌شود؟!
این کاربران عنوان می‌کنند با توجه به اینکه تنها عده‌ای خاص قدرت خرید گوشت گوساله‌‌ای ویل را با قیمت هر کیلو یک میلیون تومان دارند، عرضه گوشت‌های لاکچری اجحاف در حق مردم است، چراکه بسیاری در شرایط کنونی حتی قدرت خرید و تهیه گوشت را ندارند‌ و این ظلمی آشکار است.

View this post on Instagram

A post shared by نیوز روز (@newsrooz) on

جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند این موضوع اگر حقیقت هم داشته باشد تنها یک بیزینس است و برای عوام فریبی و ایجاد حاشیه در میان مردم طرح شده است. جمعی دیگر هم نگاه طنزآمیز به این اتفاق دارند و با بیان جملاتی با محتوای طنز، نظر خود را از سلیقه متفاوت برخی اقشار جامعه‌ برای خاص بودن عنوان می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала