واکنش سلبریتی ها به انتقادهای مکرر از بازیگر و خواننده ایرانی +عکس

© AP Photo / Chris Pizzello/InvisionВыступление участников группы Queen и певца Адама Ламберта на церемонии вручения "Оскар-2019"
Выступление участников группы Queen и певца Адама Ламберта на церемонии вручения Оскар-2019 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سلبریتی ها به انتقاد از این هنرمند محبوب پاسخ دادند!

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که شبکه های اجتماعی و حتی تلویزیون رسمی ایران نیز خوانندگی هنرمند ایرانی، محمدرضا گلزار را زیر ذره‌بین قرار داده و از آن انتقاد و گاهی آن را تخریب می کند.
به عقیده بسیاری در شبکه های اجتماعی، برگزاری کنسرت در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس که مراسم اسکار در آن انجام می شود، برای این خواننده کم تجربه کار عجیبی است.

View this post on Instagram

A post shared by #پوزخند 😏 (@poozkhand.tv) on

 

محمد‌رضا گلزار در پاسخ به این کنایه ها مطالبی را عنوان کرده است.
او معتقد است که در مورد موفقیت یا عدم موفقیت کاری چگونه قضاوت می کنید، در حالی که ۳ هفته تا برگزاری کنسرت مانده و ۶۰ درصد بلیط ها فروخته شده است.

View this post on Instagram

A post shared by #پوزخند 😏 (@poozkhand.tv) on

او معتقد است بیست سال با این دسته از حواشی غریبه نیست اما گاهی شدت آن مانند حالا اوج می گیرد. او معتقد است که سنجش موفقیت یا عدم کاری پس از انجام آن کار صورت می پذیرد نه قبل آن!
او همچنین افزود که اهل بلندپروازی نیست و افتخاری هم نیست اما وجه تمایز او با خیلی های دیگر، صبر و تحمل است.

View this post on Instagram

A post shared by @cinemaveniz on

 

فلور نظری بانوی بازیگر ایرانی در حمایت از بازیگر برخواسته و برای او آرزوی موفقیت های روزافزون کرده است.
او عنوان کرده است که تلویزیون باید دانشگاه باشد نه اینکه مغرضانه و سطح پایین رفتار کند.

View this post on Instagram

A post shared by مجله خبری گندم (@gandom_journal) on


پژمان بازغی، هنرمند و مجری ایرانی نیز به حمایت از محمدرضا گلزار پرداخته و عنوان کرده است که رضا جان فارغ از هرگونه اختلاف سليقه وبه عنوان دوست قديمي وهمكار برايت آرزوي موفقيت دارم ،واميدوارم به آنچه كه در ذهنت هست برسي،زخم زبون زدن به هم براي همه ما شده عادت.
دنیا همه هیچ و
اهل دنیا همه هیچ
ای هیچ برای هیچ
بر هیچ مپیچ
دانی که پس از عمر
چه ماند باقی
مهر است و محبت است و
باقی همه هیچ

 

در همین رابطه، امیر مقاره و حامد برادران، خواننده های محبوب ایرانی و احسان کرمی مجری ایرانی نیز مطالبی را بیان کردند.

View this post on Instagram

A post shared by rezagolzar_amirmaghare (@setii_reza.g_amir.m) on

احسان کرمی در صفحه اجتماعی خود عنوان کرده است که اينجا ايران است! جايى كه سوپر استارش تا وقتى در تلويزيون برنامه اجرا ميكند سرش سر شاه است. ولى واى از وقتى كه تلويزيون قدرت نگه داشتنش را نداشته باشد و او بخواهد راه خودش را برود...نفس كشيدنش هم فالش است !قدم زدنش هم فالش است! نگاهش هم فالش است! ميشود بى مخاطب! ميشود سنگ روى يخ!
حاشا به معرفتتان!
يك ايرانى خودش بدون كمك (اين و آن)ميخواهد در يكى از بهترين سالنهاى كنسرت جهان كه آرزوى هر هنرمندى است آن را فقط ببيند موسيقى اجرا كند .از سه هفته قبل از كنسرتش در سرزمين خودش تلويزيونى كه او در يك بازه زمانى ميليونها مخاطب و ميلياردها سرمايه برايش جذب كرده در اخبارش او را تخريب ميكند كه بليتهايش فروش نرفته! و موج كارشناس هاى موسيقى اينستاگرام به راه مى افتد كه او يكبار در كنسرتش فالش ويولن زده!
من كارشناس موسيقى نيستم كه نقد موسيقى كنم و اما خوب ميدانم قدرت محبوبيت و قلب بى كينه داشتن يعنى چه ضمنا تا به حال هم كنسرت رضا را از نزديك نديده ام اما شك ندارم تا سه هفته ديگر تمام بليتهاى دالبى تياتر براى كنسرت رضا فروش خواهد رفت اما براى آنهايى كه در جام جم خودشان را حبس كرده اند عرض ميكنم اولا كنسرت گذاشتن در آمريكا آن هم در لس آنجلس بى نهايت كار دشواريست صرفا به يك دليل آن هم اينكه هستند كسانى از هنرمندان ايرانى مقيم لس آنجلس كه مثل شما خوش نميدارند موزيسينى از ايران به لس آنجلس بيايد و آن هم در هاليوود آن هم در دالبى كنسرت برگزار كند( تاكيد ميكنم بعضى از آنها).در ثانى فارسى زبانان مقيم ينگه دنيا به عادت قديم همچنان در دقيقه نود بليت تهيه ميكنند.(اين را هم بعد از چندين اجراى تئاتر در شهرهاى مختلف آمريكا فهميدم).از همه اينها گذشته كاش به عوض آن شيوه كنار گذاشتن آقاى گلزار از تلويزيون نميگويم از او دلجويى يا حمايت ميكرديد...چون ميدانم اين رفتار اساسا در قاموستان نيست اما كاش سكوت ميكرديد. به خاطر شخصيت 
View this post on Instagram

موقت اينجا ايران است! جايى كه سوپر استارش تا وقتى در تلويزيون برنامه اجرا ميكند سرش سر شاه است. ولى واى از وقتى كه تلويزيون قدرت نگه داشتنش را نداشته باشد و او بخواهد راه خودش را برود...نفس كشيدنش هم فالش است !قدم زدنش هم فالش است! نگاهش هم فالش است! ميشود بى مخاطب! ميشود سنگ روى يخ! حاشا به معرفتتان! يك ايرانى خودش بدون كمك (اين و آن)ميخواهد در يكى از بهترين سالنهاى كنسرت جهان كه آرزوى هر هنرمندى است آن را فقط ببيند موسيقى اجرا كند .از سه هفته قبل از كنسرتش در سرزمين خودش تلويزيونى كه او در يك بازه زمانى ميليونها مخاطب و ميلياردها سرمايه برايش جذب كرده در اخبارش او را تخريب ميكند كه بليتهايش فروش نرفته! و موج كارشناس هاى موسيقى اينستاگرام به راه مى افتد كه او يكبار در كنسرتش فالش ويولن زده! من كارشناس موسيقى نيستم كه نقد موسيقى كنم و اما خوب ميدانم قدرت محبوبيت و قلب بى كينه داشتن يعنى چه ضمنا تا به حال هم كنسرت رضا را از نزديك نديده ام اما شك ندارم تا سه هفته ديگر تمام بليتهاى دالبى تياتر براى كنسرت رضا فروش خواهد رفت اما براى آنهايى كه در جام جم خودشان را حبس كرده اند عرض ميكنم اولا كنسرت گذاشتن در آمريكا آن هم در لس آنجلس بى نهايت كار دشواريست صرفا به يك دليل آن هم اينكه هستند كسانى از هنرمندان ايرانى مقيم لس آنجلس كه مثل شما خوش نميدارند موزيسينى از ايران به لس آنجلس بيايد و آن هم در هاليوود آن هم در دالبى كنسرت برگزار كند( تاكيد ميكنم بعضى از آنها).در ثانى فارسى زبانان مقيم ينگه دنيا به عادت قديم همچنان در دقيقه نود بليت تهيه ميكنند.(اين را هم بعد از چندين اجراى تئاتر در شهرهاى مختلف آمريكا فهميدم).از همه اينها گذشته كاش به عوض آن شيوه كنار گذاشتن آقاى گلزار از تلويزيون نميگويم از او دلجويى يا حمايت ميكرديد...چون ميدانم اين رفتار اساسا در قاموستان نيست اما كاش سكوت ميكرديد. به خاطر شخصيت رسانه اى كه....بى خيال... #رضاگلزار #ehsankarami

A post shared by EHSAN KARAMI احسان كرمى (@ehsaankaramy) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала