سلامت جنسی مردان با خوردن اين خوراکی ها

© Depositphotos.com / Michaeljungسلامت جنسي مردان با خوردن اين خوراکي ها
سلامت جنسي مردان با خوردن اين خوراکي ها  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عدم استفاده از چربي هاي ترانس، عدم استفاده از مواد لبني چرب و خوردن غذاهاي دريايي، کليد سلامت مردان است.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از مقاله منتشر شده در مجله "ماسکووسکي کامسامولتس"، برخي مواد غذايي براي مردان مي تواند جایگزین درمان دارویی بي ميلي جنسي شود. 

امکان باروری بدون رابطه جنسی تا سال 2050 - اسپوتنیک ایران
امکان باروری بدون رابطه جنسی تا سال 2050

 

این نشریه در وهله نخست خواستار حذف یا حداقل مصرف چربی های ترانس شده است. این نشریه با استناد به مطالعه دانشگاه هاروارد می نویسد که غلظت اسپرم در مردانی که به طور مرتب چربی های ترانس مصرف می کنند ، حدوداً یک سوم با خوردن این چربی ها کاهش می یابد.

از سوی دیگر، میزان لبنیات چرب نیز باید "به شدت کاهش یابد" ، زیرا بر تحرک اسپرم تأثیر منفی می گذارد. شیر کم چربی یا انواع گیاهی شیر جایگزین مناسبی است. با این حال ، شیر سویا در لیست محصولات مجاز قرار نمی گیرد ، زیرا حاوی هورمون های گیاهی است.

غذاهای دریایی تأثیر مفیدی بر سلامت مردان دارند. در این مقاله چنین آمده است: "به عنوان مثال صدف که امروزه حتی در سوپر مارکت ها فروخته می شود ، سرشار از روی است که در باروری مردان نقش اساسی دارد."

همچنین، به مردان نیز توصیه می شود سبزیجات سبز و قرمز ، روغن های گیاهی ، ماهی چرب و آجیل را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهند. اسیدهای چرب غیر اشباع "به کاهش تعداد اسپرمهای غیر زنده نیز کمک می کند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала