خواننده لس آنجلسی متهم به کودک‌همسری شد +عکس، ویدئو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaعلی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد
علی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سن همسر جوان خواننده خوش صدای ایرانی بیژن مرتضوی در فضای مجازی مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی تصاویری از یکی از خوانندگان خوش صدای ایرانی به همراه همسرشان در فضای مجازی منتشر می‌شود و موضوع اختلاف سنی آنها در میان کاربران مطرح می‌شود و واکنش‌هایی را به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on

ستاره سعیدی که در ابتدا مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی بود، پس از مدتی به همسری او درآمد. در حالی گفته می‌شود هم اکنون بیژن مرتضوی ۶۲ سال سن دارد، همسر او ۲۲ سال سن دارد. اختلاف سنی آنها به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و برخی او را متهم به کودک همسری می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

با شدت گرفتن واکنش‌های منفی کاربران، ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد و عنوان کرد: «مردم به من محبت دارند که می‌گویند ۲۲ سال سن دارد اما من متولد سال ۱۳۶۲ هستم و ۳۶ سال سن دارم. سن ۲۲ سالگی پر از خاطره است و لذت‌های زیبای خودش را دارد اما من این سنی که هستم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم و از تمام محبت‌های شما تشکر می‌کنم.»

View this post on Instagram

A post shared by رسانه خبری سوژه (@soje.1) on

گروهی از کاربران بر این باورند دیگران نباید در این‌باره نظر دهند و حتی اگر همسر او ۲۲ سال سن داشته باشد، عنوان کودک همسری را نباید به او داد، چراکه یک خانم ۲۲ ساله این توانایی را دارد که عاقلانه برای زندگی خود تصمیم بگیرد.
جمعی از کاربران اما همچنان درباره کم سن بودن همسر بیژن مرتضوی و اختلاف سنی آنان تبادل‌نظر می‌کنند و عقیده دارند بسیاری از مردان ایرانی تمایل به داشتن همسری بسیار جوان دارند و بیژن مرتضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست

بعضی از کاربرانی که هنوز نیمه گمشده خود را نیافتند نیز با نگاه طنزگونه عنوان کرده اند که با حرکت این خواننده، برای آنان نیز جای نگرانی نیست و همسر آنان 10 سال دیگر تازه به دنیا خواهد آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала