ایفاگر نقش جیمز باند استون مارتین خودش را ساخت+ویدئو

© Photo / Christie's Images LTD. 2016ایفاگر نقش جیمز باند استون مارتین خودش را ساخت+ویدئو
ایفاگر نقش جیمز باند استون مارتین خودش را ساخت+ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدل جدید استون مارتین مدل DBS Superleggera توسط بازیگر سری فیلم های جیمز باند طراحی شده است که در سری جدید این فیلم نشان داده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Auto News، فروشگاه زنجیره ای مجلل آمریکایی Neiman Marcus، کاتالوگ سالیانه کریسمسی از 800 هدیه برای مشتریان دائمی خود آماده کرد.

در میان هدایا یک سری از هفت کوپه استون مارتین DBS Superleggera پیدا شد، که در توسعه مدل های این خودرو، بازیگر بریتانیایی ایفاگر نقش جیمز باند، دنیل کریگ شرکت داشته است.

از مدل استاندارد سوپرکار 007 DBS Superleggera، می توان به جوهر رنگ خاص Ink Blue و رینگ های منحصر به فرد این مدل اشاره کرد.

در طراحی داخلی این خودرو از چرم آبی رنگ و همینطور از تکه های با پس زمینه پرچم مسابقات استفاده شده است.

مشخصات فنی این خودرو بدون تغییر مانده، استون مارتین 007 DBS Superleggera، به یک موتور 5.2 لیتری V12 دو توربینه مجهز شده است، قدرت این موتور تقویت شده 725 اسب بخار می باشد و قدرت گشتاوری این خودرو 900 نیوتون است، موتور این خودرو با یک گیربکس 8 دنده ای اتوماتیک ZF کار می کند.

این سوپرماشین توانایی رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان 3.4 ثانیه دارد و حداکثر سرعت این خودرو 340 کیلومتر در ساعت است.

در فیلم آینده جیمز باند به نام"وقتی برای مردن نیست" که در ماه فوریه سال 2020 اکران خواهد شد، از 4 مدل مختلف استون مارتین فیلمبرداری خواهد شد.

لازم به ذکر است که، به کلاس سوپرخودروهای DB5 و Vantage همچنین DBS Superleggera هیبریدی نیز می پیوندد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала