راه رفتن روی آب با کفش مسیح +عکس، ویدئو

© NikeNike подарила самозашнуровывающиеся кроссовки звезде "Назад в будущее"
Nike подарила самозашнуровывающиеся кроссовки звезде Назад в будущее - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک جفت کفش‌ کتانی ساخت نایک با قیمت ۳۰۰۰ دلار ملقب به کفش مسیح و مجهز به آب مقدس به فروش می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت هنری MSCHF واقع در بروکلین (یکی از بخش‌های شهر نیویورک) یک جفت کتانی Air Max ۹۷ تولیدی شرکت نایک را به قیمت معمول بازار خریداری کرد اما با اعمال تغییراتی خلاقانه آن را دوباره مورد بازسازی قرار داد و به فروش گذاشت. در طراحی جدید این کتانی، یک قطعه طلایی از شمایل عیسی مسیح به صلیب کشیده شده به عنوان زیورآلات روی بند آن کار شده و مابین کفی آن نیز مقداری از آب مقدس رود اردن (رود اُردن برای مسیحیان، نهری مقدس محسوب می‌شود) که توسط یک کشیش تقدیس و متبرک شده، تعبیه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

این کتانی که «کفش مسیح» نام دارد با قیمت یک هزار و ۴۲۵ دلار به فروش گذاشته شد و در عرض یک دقیقه فروخته شد و حالا خریدار اولیه، این کتانی را با قیمت ۴ هزار دلار در یک تارنمای اینترنتی حراج مجدد، بار دیگر به فروش گذاشته است.

View this post on Instagram

A post shared by Revista Super 1ne Angola ngola (@super1neangola) on

کاربران از فروش بالای این کفش‌ها متعجب هستند و عنوان می‌کنند آیا کفش‌های مسیح تنها بخاطر وجود مقداری آب مقدس و یک قطعه تزئینی با چنین قیمتی به فروش رفته‌اند؟! قابل تامل است که گفته می‌شود بسیاری از ایرانی‌ها مذهبی، خرافاتی و عقب مانده و جهان سومی هستند، اما وقتی کفش نايك را با چنین طراحی برای فروش می‌گذارند، بسیاری از ایده و خلاقیت آنها حیرت زده می‌شوند.

 

View this post on Instagram

A post shared by RT (@rt) on

کابرانی نیز پرسش‌هایی را مطرح می‌کنند که آیا با پوشیدن این کفش‌ها، افراد رستگار می‌شوند؟ و یا راه درست را در پیش می‌گیرند، نظرات خود را بیان می‌کنند. جمعی دیگر از کاربران، با نگاه طنز به این اتفاق می‌نگرند و معتقدند به زودی نمونه چنین کفش‌ها تولید ایران به بازار عرضه خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by Afshin Hakimiyan (@afshingivi) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала