درگیری شدید تمساح و پلنگ برای یک لاشه + ویدئو

© Fotolia / Vladislav333222درگیری شدید تمساح و پلنگ برای یک لاشه + ویدئو
درگیری شدید تمساح و پلنگ برای یک لاشه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلم اتفاقی از درگیری پلنگ و تمساح در اینترنت منتشر شده، که در آن پلنگ برای ربودن طعمه از چنگ تمساح تلاش می کند.

در پارک ملی کروگر واقع در آفریقای جنوبی، راهنمای گردشگری از پلنگی که برای برداشتن غذا از دست کروکدیل تلاش می کرد و تلاشش ناکام باقی ماند، فیلمی گرفته است. این فیلم که به طور اتفاقی این رویداد را ضبط می کرده در کانال YouTube Kruger Sightings منتشر شده است.

نبرد جگوار با تمساح دو و نیم متری+ویدیو - اسپوتنیک ایران
نبرد جگوار با تمساح دو و نیم متری+ویدیو

راهنمای 54 ساله آلبرتو اسکاتولین، شاهد نبرد تمساح و پلنگ بود. این مرد می گوید: معمولاً، وقتی بازدید کننده ای وجود ندارد، من در پارک می چرخم و صحنه های جالبی از حیات وحش جستجو می کنم. این بار، شانس با من یار بود.

اسکاتولین به سمت نهری نزدیک شد و متوجه شد که یک تمساح از لاشه مرده ای محافظت می کند، راهنما به یاد می آورد که، ناگهان پلنگ از ناکجا آباد ظاهر شد و به یک طعمه بالقوه آسان برخورد کرد. او بلافاصله به سمت آب رفت که تمساحی در آن کمین کرده بود. این شکارچی گرسنه چند بار تلاش کرد تا طعمه را از چنگ تمساح را درآورد، با این حال طرف مقابل او را از طعمه دور کرد و سعی کرد پلنگ را گاز بگیرد.

به گفته راهنما، نبرد پرتنشی بود. پلنگ آنقدر به تمساح نزدیک شده بود که تقریباً نزدیک بود خود طعمه تمساح شود. اسکاتولین اعتراف کرد که، این اولین بار است که چنین چیزی را دیده است. در نتیجه این درگیری، گربه درنده بدون طعمه باقی ماند.

پارک ملی کروگر در شمال شرقی آفریقای جنوبی واقع شده است. حدود 1.5 هزار شیر، 12 هزار فیل، 2.5 هزار بوفالو، حدود هزار پلنگ و 5 هزار کرگدن در قلمرو آن زندگی می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала