آزمایش های جهنمی بر روی حیوانات در آلمان

© Sputnik / Sergei Veniavskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آزمایش های جهنمی بر روی حیوانات در آلمان
آزمایش های جهنمی بر روی حیوانات در آلمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آلمان آزمایشگاهی را پیدا کردند که در آن آزمایش های هولناکی را بر روی حیوانات انجام می دادند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  Mai Online، مأمورین اجرای قانون در آلمان در طی بازرسی های خود، آزمایشگاهی را پیدا کردند که در آنجا آزمایشات هولناکی بر روی حیوانات انجام می شد.

بررسی آزمایشگاه داروسازی و سم شناسی LPT در شهر مینن بوتل در نزدیکی هامبورگ پس از دریافت گزارش های مدافعان حقوق حیوانات به پلیس انجام شد. بازرسان ماکاک های (نوعی میمون) بسته شده ای را پیدا کردند که سر آنها توسط یک نگهدارنده فولادی ثابت شده بود، سگ ها و گربه های خونین که دست و پاهای آنها قطع شده بود. همه حیوانات در قفسهای کوچک نگهداری می شدند. 

اتفاقاتی که آنطرف درهای مرکز تحقیقاتی می افتاد، پس از آن مشخص شدند که یکی از فعالان زیر پوشش استخدام در این شرکت توانست وارد محوطه مذکور شود، به گفته وی  از دسامبر سال 2018 تا مارس 2019، آزمایشگاه آزمایشات بی شماری را بر روی سگ، گربه، خرگوش و میمون برای شرکت هایی از سراسر جهان انجام داده است. 
لوله های مخصوص تزریق دارو به گلوی سگ ها وصل می کردند در حالی که بسیاری از آنها خونریزی داشتند. گربه ها روزانه حدودا 13 تزریق مختلف دریافت می کردند و پس از آن آن را رها می کردند تا رنج بکشند. 
فردریش مولن از سازمان مدافع حقوق حیوانات " Soko Tierschutz" گفت: " وقتی سگها را از قفس خود برای کشتن می بردند، آنها همچنان دم خود را تکان می دادند و به شدت نیاز به تماس انسانی داشتند." 
وی خاطرنشان کرد: " هولناک ترین آزمایشات روی میمون ها انجام شده است. به آنها دز بسیار بالایی از داروها داده می شد تا مشخص کنند كه کدام دز کشنده یا مضر است. بسیاری از آنها شروع به استفراغ، خونریزی داخلی، پریشانی تنفسی، تب می کردند، حیوانات وزن خود را از دست می دادند و در اثر آسیب دیدگی می مردند. و هیچ داروی بی حسی برای از بین بردن درد استفاده نمی شد. 
بازرسان در نظر دارند که مجوز آزمایش بر روی حیوانات را لغو کنند. اگر این اتفاق بیفتد، آزمایشگاه بلافاصله بسته خواهد شد. 
لازم به ذکر است که این ادعاها به بازرسی دامپزشکی ارسال شده که تاکنون هیچ مورد تخلف پس از بازرسی از آزمایشگاه گزارش نداده است. 
 
 
 
 
 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала