نظر زنان فعال در عرصه های سیاسی در مورد ورود بانوان به ورزشگاه +عکس

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر صدور مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها در ایران
صدور مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فاطمه هاشمی: اتفاق روز بازی ایران و کامبوج نشان داد که تا امروز اشتباه می‌کردیم!

به گزارش اسپوتنیک، فاطمه هاشمی، رئیس بنیاد بیماری‌های خاص و معصومه ابتکار که در بازی روز پنج‌شنبه در ورزشگاه حضور داشتند، درباره حضور زنان نظراتی دادند.
به گفته فاطمه هاشمی، دختر ارشد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، این اتفاق و عملی که روز پنج شنبه رخ داد نشان دهنده این است که تا حالا اشتباه می‌کردیم.
این بانو همچنین افزود که نباید شرایط به گونه‌ای باشد که فدراسیون بین‌المللی فوتبال، ما را مجبور به حضور زنان در ورزشگاه کند.

View this post on Instagram

A post shared by حال خوب :اتفاق خوب💎 (@seyedalighasemi169) on

 

البته لازم به ذکر است که علی ربیعی سخنگوی دولت گفت که ورود زنان به استادیوم در نتیجه فشار فیفا رخ نداده و پیش از بیانیه فیفا، دولت در این‌باره تصمیم گرفته است.

معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ایران عنوان کرده است که در بازی بعدی تیم ملی نیز، زنان در ورزشگاه حضور خواهند داشت.
همچنین از قول خانم ابتکار گفته شده است که این امکان وجود دارد که صندلی‌های بیشتری به زنان اختصاص یابد.
ابتکار معتقد است که اگر خانم‌ها بخواهند، می‌شود. همه چیز به آینده بستگی دارد.

View this post on Instagram

A post shared by زنان (@znaneiran) on

عده ای از کاربران عنوان کردند که محدودیت فروش بلیط برای زنان برای بازی ایران و کامبوج موجب شد تا برخی از زنان نتوانند بلیط این بازی را بخرند. البته در نهایت برخی از زنانی که بلیط نداشتند وارد ورزشگاه شدند، اما این مساله انتقادهایی را از سوی بسیاری از کاربران به دنبال داشت.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی بر این باور هستند که زنان مسئول آن طور که باید و شاید پیگیر مسائل مربوط به زنان نیستند و باید بیشتر در راه احقاق حقوق آنان تلاش کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала