تحقق آرزوی دروازه بان تیم ملی ایران +عکس، ویدئو

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر صدور مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها در ایران
صدور مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علیرضا بیرانوند همسر خود را در ورزشگاه دید و به آرزوی خود رسید!

به گزارش اسپوتنیک، آرزوی زندگی ورزشی علیرضا بیرانوند این بود که همسر او به ورزشگاه بیاید که با آزادی حضور زنان در استادیوم آزادی تحقق یافت.


علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران با اشاره به عدم حضور همسرش در اجام جهانی و جام ملت‌ها گفت که دوست داشتم او را در ورزشگاه میدیم که نشد ولی در بازی اخیر بسیار خوشحالم که این اتفاق افتاد.

View this post on Instagram

A post shared by zeynab (@zeynab.private) on

درواطه بان خوش آتیه تیم ملی همچنین افزود که امیدوارم روزی خودم در کنار همسرم بنشینم و بازی های لیگ و تیم ملی را در آزادی و جاهای دیگر ببینیم.

View this post on Instagram

A post shared by alireza.beyranvand (@alirezabeyranvand.official) on


او همچنین از برگزارکنندگان لیگ داخلی فوتبال ایران خواست تا در بازی‌های داخلی نیز به زنان اجازه دهند تا وارد استادیوم فوتبال شوند.

بسیاری از کاربران با خوشحالی از تحقق آرزوی بیرانوند عنوان کردند که امید دارند درهای همه ورزشگاه های ایران به روی بانوان باز شود.
بعضی از کاربران از ایده همسر بیرانوند که پیراهن تیم ملی را در زیر مانتوی خود برعکس پوشیده تا نام بیرانوند مشخص شود، استقبال کردند اما در مقابل عده ای از این حرکت تعجب کردند.
به گفته بعضی از کاربران، در بازی ایران و کامبوج، بیرانوند عمدا سبب پنالتی شد تا در جلوی همسر و فرزندان خود پنالتی را گرفته و خودی نشان دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала