انتقاد امام جمعه از وضعیت حجاب در ایران جنجالی شد +عکس، ویدئو

© Sputnikرعایت عفاف و حجاب راهکار مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است
رعایت عفاف و حجاب راهکار مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امام جمعه اسالم با انتقاد از وضعیت زنان در خیابان‌های ایران و نام بردن از برخی هنرپیشگان زن آمریکایی خشم بسیاری از کاربران در فضای مجازی را برانگیخت.

به گزارش اسپوتنیک، حجت الاسلام محمدجواد باقری، امام‌جمعه اسالم، در گفت‌وگویی، درباره ارتباط مردم با روحانیت به مواردی متعددی اشاره کرد که یکی از این موارد نحوه پوشش زنان ایرانی و حضور آنها در جامعه بود. او به شخصیت‌های هنری آمریکایی اشاره کرد و پوشش و آرایش زنان ایرانی را همچون آنان خواند که این موضوع با موجی از واکنش‌ها از سوی کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

او در بخشی از این گفتگو که درباره‌ی نحوه پوشش زنان در ایران بوده است، می‌گوید: «در خیابان‌های کشورمان هر روز از این جشنواره‌ها می‌بینیم. صد تا جنیفر می‌بینیم، صد تا تیلور سوئیفت می‌بینیم، صد تا نیکی میناژ می‌بینیم. اینها همه در خیابان مانور می‌دهند. خب چه خبر است اینجا؟!»

بسیاری از کاربران نسبت به موضوع آشنایی امام جمعه اسالم با شخصیت‌هایی که نام برده است، متعجب هستند. تعداد زیادی از آنها عنوان می‌کنند به جز جنیفر لوپز، شخص دیگری را نمی‌شناسند. برخی از این کاربران نیز با بیان جملات طنزگونه و برخی به جد این سوال را مطرح می‌کنند که امام جمعه اسالم کدام یک از شبکه‌های ماهواره‌ای را دنبال می‌کند که به خوبی با شخصیت‌های معروف آمریکایی آشنایی دارد؟!
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند آیا شما تصادفا در خیابان‌ها صدها معتاد، دستفروش و کودک ژنده‌پوش خیابانی، زباله‌گرد، گل‌فروش و فال‌فروش خسته نمی‌بینید؟ گردن شما گاهی از سوی جنیفرها به اینطرف هم بچرخد!

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

اما جمعی از کاربران با حمایت و همراهی از امام جمعه اسالم عنوان می‌کنند اگر قرار باشد او تاثیری بر جوانان بگذارد، باید با اندیشه، تفکر و علاقه جوانان آشنایی داشته باشد تا بتواند موثر واقع شود و تاثیرگذار باشد، بنابراین این موضوع خارج از عرف نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала