بازخوانی آهنگ خاطره انگیز علی کوچولو +ویدئو

© AP Photo / Visar KryeziuДети в костюмах ангелов молятся у алтаря в рождественскую ночь, Косово
Дети в костюмах ангелов молятся у алтаря в рождественскую ночь, Косово - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئو بازخوانی تیتراژ مجموعه علی کوچولو با استقبال دهه شصتی‌ها و موجی از واکنش‌های مثبت همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، منصور ضابطیان روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری رادیو و تلویزیون ایران به مناسبت روز کودک با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این ویدئو بازخوانی ترانه خاطره انگیز تیتراژ مجموعه علی کوچولوست. مرا یاد خاطره آدم‌های آن انداخت از امید آهنگر که به قهر مهاجرت کرد تا فرزانه کابلی که ممنوع‌الکار است. به یاد بابک بیات که سرطان لعنتی از پا درآوردش تا فهیمه راستکار که آلزایمر خاطره‌هایش را به فراموشی سپرد. اما بگذارید از آینده بگویم و از بچه‌هایی که امیدمان به آنهاست. روز کودک بر همه بچه‌های ایران و جهان مبارک.»

ویدئو زیر با اجرای آکاپلا (موسیقی بدون ساز یا موسیقی با حنجره) بازخوانی تیتراژ مجموعه علی کوچولو ساخته زنده یاد بابک بیات، به مناسبت روز جهانی کودک توسط گروه آکاپلا کودک و نوجوان رسی تهیه شده است.
کاربران بسیاری از یادآوری خاطرات کودکی‌شان خوشحال‌اند و دنیای بدون جنگ و آرام را برای تمام کودکان جهان آرزو دارند. آنها عنوان می‌کنند از تماشای این ویدئو خاطره انگیز لذت می‌برند و اکنون پس از گذشت سال‌ها ترانه علی کوچولو را برای کودکانشان لالایی می‌خوانند.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

غالب کاربران ضمن اینکه عنوان می‌کنند این بازخوانی عالی و بسیار زیبا بوده است، امیدوارند که این کودکان خارج ایران باشند تا با آنها برخورد نشود و ممنوع‌التصویر و ممنوع‌الکار نشوند.

 

View this post on Instagram

A post shared by روزهایِ دهه ۶۰ (@rouzhaye_daheye60) on


بسیاری از کاربران نیز علاوه بر اینکه از سایر برنامه‌های دوران کودکی‌شان نام می‌برند و خاطراتشان را از ذهن می‌گذرانند، به متن پست منصور ضابطیان اشاره می‌کنند ‌که چقدر غم انگیز است. آنها از او تشکر می‌کنند و روز کودک را به تمام کودکان سرزمینشان تبریک می‌گویند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала