بدشانسی های تاریخی تام مجسمه می شود +ویدئو، عکس

© Sputnik / Alexander Natruskinزبان گربه ها
زبان گربه ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجسمه هایی از بدشانسی های تام در کارتون تام و جری ساخته شده است!

به گزارش اسپوتنیک، هنرمند ژاپنی به نام تاکو اینوی ابتکاری جالب انجام داده و مجسمه هایی ساخته است که بد شانسی های گربه کارتون تام و جری را به تصویر می کشد.

 

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on


این مجسمه ها تام را در حالت های له شدن و دفرمه شدن اغراق آمیز به تصویر درآورده است.

View this post on Instagram

A post shared by Zenith Digital Bay (ZDB) (@zenith_digital_bay) on



تام و جِری کارتون تلویزیونی است که توانست هفت بار برندهٔ جایزه اسکار آمریکایی شود. این پویانمایی بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۸ در ۱۱۴ قسمت توسط مترو گلدوین مایر در هالیوود تولید شد و خالقِ آنها ویلیام هانا و جوزف باربرا بودند که آن را نویسندگی و کارگردانی می‌کردند.

این کارتون تلویزیونی درباره ماجراهای موشی به نام جری (Jerry) و گربه‌ای به نام تام (Tom) است. به جز متروگلدوین مایر کمپانی های دیگری نیز ساخت تام و جری را ادامه دادند و به بازار عرضه کردند. این مجموعه از اهمیت و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و همچنان پس از گذشت دهها سال، از یادها پاک نشده است.

بسیاری از کاربران از سراسر دنیا از این مجسمه ها استقبال کرده اما معتقدند که همیشه دل آنان برای تام می سوخته است. به گفته بسیاری از کاربران، همیشه آرزو داشتند که تام، جری را حداقل برای یکبار بگیرد و بخورد.

 


کاربران بسیاری معتقدند که چندین سال پیش با امکانات کمتر از حال کارتون بسیار دیدنی ساختند که به گفته بسیاری از کاربران، یکی از بهترین کارتون ها می باشد که توانسته مخاطب های بسیاری از کودکان و بزرگسالان دنیا کسب کند و این میزان موفقیت این کارتون را می رساند.

 

View this post on Instagram

A post shared by tabikihaber (@tabikihaber) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала