پرنسس آفریقایی، عروس جوان ایرانی شد +عکس، ویدئو

© Fotolia / Yakimenkoantonمهریه عروس ایلامی ، کاشتن ۱۳۷۲ نهال درخت
مهریه عروس ایلامی ، کاشتن ۱۳۷۲ نهال درخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبر ازدواج یک جوان ایرانی با دختر ملکه آفریقایی، حکایت آشنایی و عاشقی آنان، مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویر و ویدئوهایی از یک زوج ایرانی آفریقایی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش‌ها و نظرات متفاوتی را به دنبال داشته است. فرشاد خوانساری جوانی‌ست که در اراک به دنیا آمد و در ایران زندگی می‌کند، او با دختری اهل مالی که مادرش ملکه یکی از قبایل بزرگ آفریقاست ازدواج کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by نقطه چين (@noghtechin12) on

او درباره آشنایی خود با فتی بوکوم و تصمیم ازدواجشان چنین می‌گوید:« دو سال پیش همسرم برای تجدید دیدار با دوستی پارسی زبان به ایران سفر می‌کند. درست در همین ایام است که من برای مترجمی به هتل اقامت او رفتم و حکایت عاشقی ما آغاز شد. من و فتی جان به مدت یک سال و چهار ماه نامزد بودیم و من در این مدت متوجه شدم که فرهنگ آن‌ها با فرهنگ ما شباهت‌های بسیاری دارد. همان‌طور که در کشور ما احترام به بزرگ‌ترها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، آن‌ها هم همین دیدگاه را دارند. ایران در ایام قدیم و امپراتوری با کشور مالی روابط بسیار داشته است. جامعه سنتی و گرم باعث حفظ روابط می‌شود. اگر یک انسان به درجه بالایی از اخلاق رسیده باشد، دیگر خودش را درگیر حواشی ساخت ذهن بشر نمی‌کند. مهم این است که من با همسرم اهداف و آرزوهای مشترک داشته باشیم و در پی آزار یکدیگر و دیگران نباشیم.»

View this post on Instagram

A post shared by ⚘حقایق باحال⚘ (@fact_cool) on

کاربران بسیاری ضمن تبریک و آرزوی خوشبختی این تصمیم را که عاری از نژادپرستی، منفی بینی، عشق و تفاهم است را ستودنی و قابل تحسین می‌دانند و امیدوارند جوانان ایرانی نیز نسبت به مقوله‌ی ازدواج دیدگاهشان را تغییر دهند تا کمتر در ازدواج کردن سخت بگیرند.

View this post on Instagram

A post shared by خبر فوری نیوز365 (@news365.days) on

اما برخی از کاربران با عنوان اینکه او عاشق دختری شده است که در لندن زندگی می‌کند، مادرش ملکه و پدرش دیپلمات است، معتقدند تنها عشق و علاقه دلیل این ازدواج نبوده است و این جوان ایرانی موارد دیگری را نیز برای انتخاب همسر آفریقایی‌اش در نظر داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала