ساخت اتومبیل پرنده در روسیه

© YouTube/All About AMAZINGساخت اتومبیل پرنده در روسیه
ساخت اتومبیل پرنده در روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشگاه تحقیقات فضایی سیبری با همکاری بنیاد پروژه های تحقیقاتی پیشرفته روسیه، آزمایشگاهی را برای آزمایش اتومبیل پرنده ایجاد کردند. متخصصان آزمایشگاه باید یک هواپیمای بدون سرنشین برای حمل و نقل با زمان بلند شدن و فرود بسیار کوتاه با موتور هیبریدی طراحی کنند.

به گزارش اسپوتنیک، بنیاد پروژه های پیشرفته روسیه طبق بیانیه ای خاطرنشان کرد: " اين ماشین پرنده قادر خواهد بود در زمینی 50 متری بلند شود و فرود آید، پرواز تا مرز ارتفاع  15 متر انجام خواهد شد و برد پرواز  تا هزار کیلومتر است، حداکثر سرعت آن بیش از 300 کیلومتر در ساعت و وزن بار مجاز تا 500 کیلوگرم است.

مدیر این پروژه اعلام کرد: " در چهار سال آینده اقداماتی برای تعیین مشخصات فنی هواپیما، انجام آزمایش مدل طراحی شده در تونل های بادی، ایجاد یک شبیه ساز کامل ماشین و همچنین انجام مجموعه ای از آزمایش های زمینی و پرواز آن برنامه ریزی شده است."

مهندسان روسی ماشین پرنده میسازند - اسپوتنیک ایران
مهندسان روسی ماشین پرنده میسازند

در اوایل سال 2017، بنیاد پروژه های پیشرفته روسیه از برنامه ریزی برای ساخت "خودروی آفرود پرنده " خبر داده بود.

به گفته کارشناس این بنیاد، این وسیله برای حمل و نقل کالا و مسافر با ظرفیت حمل یکصد تا هزار کیلوگرم طراحی شده است. وی در عین حال تأکید کرد که این هواپیما بدون سرنشین نیست بلکه دارای یک سیستم کنترل خودکار برای برخاستن و فرود عمودی در محوطه ای با ابعاد 50 در 50 متر است. فرض بر این است که چنین دستگاهی در عملیات نجات شرکت خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала